Beantwoord

Bereik Eemshaven en Loppersum 0,0

Beste Tmobile: ik ben bij de Tmobile winkel in Hoogezand geweest om te wijzen op het feit dat er zowel in de Eemshaven als Loppersum geen bereik is. (case aangemaakt)
Ik heb daar toch ontvangst nodig voor mijn werk, en zal vorige week al teruggebeld worden door Tmobile, echter ben ik 2 x gebeld door een onbekend nummer met niet meer dan enkele piepjes aan geluid en daarna werd de verbinding verbroken..
Als het Tmobile was....sorry kon jullie niet te woord staan.
Vraag is, wat doen we hier aan?
Kan ik van mijn abonnement af, wat dit gaat nergens over en is erg frustrerend op deze manier

Eric Til
icon

Beste antwoord door DavidK 8 mei 2015, 14:02

Hey Eric,

Ik zie inderdaad dat er tot driemaal toe geprobeerd is je te bereiken, jammer dat dit niet gelukt is!

Ik ga dit opnieuw voor je doorzetten, zodat zij kunnen doornemen wat je opties zijn en ik zal hierbij aangeven dat het telefonisch contact slecht tot stand komt en afgebroken is. Hopelijk lukt het deze keer wel en kan er een goede oplossing getroffen worden! :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het dan weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Beste Eric Til,

Heb je wellicht de exacte postcodes waar je deze problemen ervaart?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eric,

Ik zie inderdaad dat er tot driemaal toe geprobeerd is je te bereiken, jammer dat dit niet gelukt is!

Ik ga dit opnieuw voor je doorzetten, zodat zij kunnen doornemen wat je opties zijn en ik zal hierbij aangeven dat het telefonisch contact slecht tot stand komt en afgebroken is. Hopelijk lukt het deze keer wel en kan er een goede oplossing getroffen worden! :)

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het dan weten!

Reageer