Beantwoord

Bereik Eindhoven

  • 14 september 2015
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb nu vanaf eind augustus T-mobile maar wat is het bereik slecht op mijn woonadres ik moet buiten gaan staan wil ik een gesprek voeren en dan zelfs kunnen ze mij niet verstaan
icon

Beste antwoord door EveyOnline 14 september 2015, 20:58

Hoi Hermes,

Wat vervelend te horen dat je bereik niet goed is en dat je buiten moet staan... :(
Heb je gekeken of T-Mobile in jouw gebied goede dekking heeft?
Je kunt dit hier checken:
https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hoi Hermes,

Wat vervelend te horen dat je bereik niet goed is en dat je buiten moet staan... :(
Heb je gekeken of T-Mobile in jouw gebied goede dekking heeft?
Je kunt dit hier checken:
https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hermes,

Goed om te zien dat EveyOnline je al van een reactie heeft voorzien. Ik zie op de dekkingskaart terug dat de dekking op jouw locatie inderdaad niet heel denderend is helaas 😞. In dit geval zou je het beste een melding kunnen maken via de dekkingskaart. Wanneer je jouw postcode invoert kun je klikken op 'Ervaart u een probleem'. Vervolgens kun je inloggen met je My T-Mobile account en een melding maken van de dekking.

Een van onze netwerkspecialisten gaat de zaak dan bekijken en neemt vervolgens binnen 2 weken contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing te bespreken. 🙂

Laat je het weten als je hier nog hulp bij nodig hebt en als je nog andere vragen hebt?

Reageer