Beantwoord

Bereik erg slecht bij smart 150

• 6 juli 2013
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Zowel mijn internet bereik (zelfs appjes die niet aankomen/verstuurd kunnen worden) als mijn bereik met gebeld te worden (mensen krijgen gelijk voicemail terwijl mijn telefoon aanstaat) is de laatste week erg slecht. Mijn internet bereik was sowieso al niet denderend, zo heb ik standaard geen bereik in de buurt van openbaar vervoer, erg vervelend. Maar nu wordt het dus opeens nog slechter.
Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door WillemE 8 juli 2013, 14:11

@ Annechronism

Hmm dat is inderdaad storend! 😞 Als ik je goed begrijp heb je hier sinds de laatste week last van? Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart, deze zou voor problemen kunnen zorgen. Ik heb daarom kosteloos een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis. Laat je even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

@ Annechronism

Hmm dat is inderdaad storend! 😞 Als ik je goed begrijp heb je hier sinds de laatste week last van? Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart, deze zou voor problemen kunnen zorgen. Ik heb daarom kosteloos een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis. Laat je even weten of dit het probleem oplost? 🙂
Bedankt voor de reactie! Hou ik dan wel mijn eigen nummer?
Ik heb er inderdaad sinds deze week echt extreem veel last van, daarvoor was het vooral in het openbaar vervoer, nu is zelfs thuis het bereik erg slecht.
Ik zal laten weten of de simkaart helpt!
@Annechronism

Ja hoor, je eigen nummer blijft behouden! Alleen de simkaart wordt aangepast. 🙂

Reageer