Beantwoord

Bereik in Amersfoort

• 23 mei 2016
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Beste T-mobile,

Doorgaans zijn we heel tevreden over T-mobile.
Echter als wij thuis zijn hebben wij bijna geen bereik en moeten we bij het raam gaan staan om een normaal gesprek te kunnen voeren. Wij hebben juist het vaste net opgezegd.

Is het mogelijk om daar iets aan te doen?!
icon

Beste antwoord door David 7 juni 2016, 10:07

Hey Fred,

Nogmaals sorry dat we niet eerder op jouw bericht hebben gereageerd. Ik heb je zojuist voorzien van een antwoord in je andere topic. Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en verwijs ik je naar het laatste topic voor verdere vragen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Onze postcode is 3826 BK
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik zie dat er geen storingen of werkzaamheden zijn, en -volgens de dekkingskaart- hoort het signaal gewoon goed te zijn.
- Op welk netwerktype (2G/3G/4G) heb je dit probleem?
- Als je je simkaart in een ander toestel stopt, heb je dan hetzelfde probleem?
- Als je een andere simkaart in je toestel stopt, heb je dan hetzelfde probleem?

Er zijn trouwens 4 masten bij jou in de buurt:

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Veeers,

Welkom terug op het forum, dat is een tijd geleden! :)

Zo te zien heeft onze Klantexpert Pilovali je al van informatie voorzien en goede vragen gesteld. Hier ben ik zelf ook erg benieuwd naar, want de dekking in jouw omgeving zou stabiel moeten zijn en er zijn geen bijzonderheden op te merken, zoals storingen of werkzaamheden.

We zien je reactie op bovenstaande vragen dan ook graag spoedig binnenkomen, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Hoi David en Pilovali,

Wij maken gebruik van het 4G netwerk
Op ieder toestel hebben wij dit probleem
Met ander sim kaartje blijft het probleem op beide toestellen.
Als we naar buiten lopen en de straat uit zijn, zijn er geen problemen meer.
Zelf denk ik dat er een storing optreedt door de hoge woon toren achter ons.
Als ik die voorbij ben hebben wij landelijk nooit problemen. Dus enkel thuis.

Ik verneem graag wat we hieraan kunnen doen, omdat het best vervelend is met het werk dat we thuis doen.

Mvg,
Fred
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fred,

Nogmaals sorry dat we niet eerder op jouw bericht hebben gereageerd. Ik heb je zojuist voorzien van een antwoord in je andere topic. Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic en verwijs ik je naar het laatste topic voor verdere vragen.