Beantwoord

bereik in het stadion zeer slecht

• 21 november 2012
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Om de twee weken zit ik in het stadion bij FC Utrecht. Het valt mij op dat ik in het stadion helemaal geen bereik heb. Ik kan niet internetten, sms-en of bellen. (Bellen gaat af en toe) en dat terwijl mijn telefoon aangeeft dat ik een volledig bereik heb en dat het 3gs netwerk beschikbaar is. Verder valt het mij op dat deze problemen zich ook voordoen op mijn nieuwe iPhnone 5, hiervoor een iPhone 3gs.
Ligt dit nu aan T-mobile hun bereik? Vrienden van mij zijn in het bezit van een zelfde telefoon maar zitten bij KPN en Vodafone en die hebben er geen last van. Wel allemaal wat trager maar ze hebben bereik.
Of ligt het aan mijn bundel? Relax Online. Ga binnenkort over op een iSmart abbo.

graag een reactie
icon

Beste antwoord door Killerbee89 21 november 2012, 14:33

@fdb; Welkom op het T-Mobile forum.

Ik heb even op de dekkingskaart gekeken en hierbij de postcode ingevuld van het FC Utrecht stadion. De dekking van het stadion moet goed zijn.
In zo'n stadion zijn een hoop kabels en andere signalen aanwezig. Ik denk dat het stadion een soort 'Kooi van Faraday' is. Dit heb je ook bij uitgaansgelegenheden. 

Je kan de netwerk radar app van T-Mobile downloaden en in het station een scan uitvoeren. De verkregen gegevens worden doorgestuurd naar T-Mobile voor verbetering van het netwerk.

Succes ermee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
@fdb; Welkom op het T-Mobile forum.

Ik heb even op de dekkingskaart gekeken en hierbij de postcode ingevuld van het FC Utrecht stadion. De dekking van het stadion moet goed zijn.
In zo'n stadion zijn een hoop kabels en andere signalen aanwezig. Ik denk dat het stadion een soort 'Kooi van Faraday' is. Dit heb je ook bij uitgaansgelegenheden. 

Je kan de netwerk radar app van T-Mobile downloaden en in het station een scan uitvoeren. De verkregen gegevens worden doorgestuurd naar T-Mobile voor verbetering van het netwerk.

Succes ermee.

Reageer