Beantwoord

Bereik in huis

  • 1 november 2017
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Goedendag ,
Het bereik in huis is echt pet al meerdere keren over gebeld andere providers hebben hier weinig tot geen last van
Is al sinds oplevering van woning in 2009 verder te vreden t mobile maar dat in huis totaal geen bereik heb begint me te irriteren
In in saendelft te Assendelft waar ligt dit aan kunt niet eens noodnummer belken
icon

Beste antwoord door Hajar 2 november 2017, 13:10

Hi Harry,

Jammer dat je een mindere dekking ervaart in jouw regio. Ik zie dat er inmiddels een dekkingsklacht is ingediend. Onze netwerk specialisten gaan dit verder onderzoeken. Hopelijk zullen ze je snel van een oplossing voorzien!

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Jammer dat je een mindere dekking ervaart in jouw regio. Ik zie dat er inmiddels een dekkingsklacht is ingediend. Onze netwerk specialisten gaan dit verder onderzoeken. Hopelijk zullen ze je snel van een oplossing voorzien!

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!
Wij ervaren hetzelfde! We zijn gewoonweg onbereikbaar. Goed te lezen dat we een dekkingsklacht kunnen indienen!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi CharonAmeranda,

Dat kan zeker! Onze specialisten nemen de klacht dan in behandeling en zullen naar aanleiding daarvan ook contact met je opnemen.

Heb je trouwens alleen last op jouw adres of op meerdere locaties? In dat laatste geval kan er namelijk iets anders aan de hand zijn. Je kunt dit topic dan ook nog even doorlopen voor tips!
Hoe en waar dien ik de klacht in, is hier een formulier voor? Alleen last in huis (nieuwbouw)
Reputatie 4
Badge +13
Hey CharonAmeranda,

De dekkingsklacht kun je indienen via deze link naar onze wesbite. Het indienen doe je als volgt: Vul je postcode in > Klik op "Meld een probleem" > Log in via My T-Mobile > Volg de verdere stappen.

Een netwerkspecialist zal binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om de situatie te bespreken. Laat je het aan ons weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? 😃

Reageer