Beantwoord

Bereik in huis is slecht

  • 10 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 624 Bekeken

Bereik in mijn nieuwe appartement is slecht. Er zijn plaatsen dat ik totaal geen bereik heb. In de lift snap ik maar gewoon in mijn appartement ook geen berik hebben of slechts op bepaalde plaatsen, dat begrijp ik niet!
icon

Beste antwoord door Sam- 10 augustus 2017, 14:27

Hoi hoi Wiep,

Welkom op het forum!

Dat is niet zo fijn, begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Heb je in het verleden geen last gehad van een verminderde dekking?

In het systeem zie ik nog geen adreswijziging. Je kan zelf je nieuwe adres doorgeven via My T-Mobile. Controleer dan gelijk via de Dekkingskaart hoe de dekking is op jouw thuislocatie.

Ook zie ik dat je al meer dan 3 jaar terug een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Om uit te sluiten dat je simkaart de oorzaak is wil ik je een nieuwe simkaart toesturen. Echter kan dit pas wanneer je jouw nieuwe adres hebt geregistreerd bij ons. Zou je ons een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan gaan we er gelijk mee aan de slag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Wiep,

Welkom op het forum!

Dat is niet zo fijn, begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Heb je in het verleden geen last gehad van een verminderde dekking?

In het systeem zie ik nog geen adreswijziging. Je kan zelf je nieuwe adres doorgeven via My T-Mobile. Controleer dan gelijk via de Dekkingskaart hoe de dekking is op jouw thuislocatie.

Ook zie ik dat je al meer dan 3 jaar terug een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Om uit te sluiten dat je simkaart de oorzaak is wil ik je een nieuwe simkaart toesturen. Echter kan dit pas wanneer je jouw nieuwe adres hebt geregistreerd bij ons. Zou je ons een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan gaan we er gelijk mee aan de slag!
Heb nooit eerder klachten omtrent bereik gehad...en de nieuwe locatie is hemelsbreed een ruime kilometer verder... van Schelmseweg naar Oude Kluizeweg.
Kan morgen wel even langs de T Mobile shop komen in de stad...?
Reputatie 4
Hoi Wiep,

Dank je wel voor jouw snelle reactie!

Je kunt altijd langs de T-shop voor een nieuwe simkaart. Dat is heel snel en makkelijk geregeld. Het kan nooit kwaad om een nieuwe simkaart te gebruiken en hopelijk lost dat jouw netwerkproblemen meteen op. Ik zie ook in het systeem dat er een dekkingsklacht voor jou is aangemaakt. Dat betekent dat onze netwerkspecialisten gaan kijken naar de dekking op de desbetreffende locatie. Zodra er meer bekend is, zul je hier bericht over krijgen.

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, ben je altijd welkom!
Ben net langs de T Mobile shop geweest. Heb nieuwe SIM kaart....we zullen zien of het beter gaat
Reputatie 6
Badge +17
Wij zijn ook erg benieuwd. Houd ons op de hoogte!
Vooralsnog heeft het plaatsen van een nieuwe SIM-kaart niets opgeleverd. Het lijkt erop dat ik de (mobiele) telefoon ergens op 1 plek moet neerleggen teneinde er zeker van te zijn dat eventuele telefoontjes (ook van werk) me kunnen bereiken... Verdraaid jammer...
Reputatie 4
Hoi Wiep,

Fijn dat je ons op de hoogte houdt van de voortgang!

Het blijft een vreemde situatie. Jammer dat de simkaart niet voor verbetering heeft gezorgd. Gelukkig is er al een dekkingsklacht aangemaakt. Binnen 5 werkdagen zal het worden opgepakt door onze netwerkspecialisten. Op het moment dat het onderzoek naar jouw dekking is afgerond, zal er contact met je worden opgenomen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.

Als je nog vragen hebt, ben je altijd welkom op ons forum. 🙂

Reageer