Beantwoord

Bereik in Soerendonk

'Ik ben overgestapt naar t-mobile sinds 2 dagen en heb nu al spijt! Geen bereik op mijn werkplek, met vodafone was dit geen enkel probleem. Als dit is wat ik voor mijn geld krijg dan heb ik een enorme kat in de zak gekocht. Dus T-Mobile: hoe lossen we dit op, op jullie site geven jullie aan dat op deze werkplek bereik geen probleem is.'
icon

Beste antwoord door David 21 oktober 2015, 13:14

Hoi Pswinkels,

Welkom op ons Forum en bij T-Mobile, jammer om te zien dat je start bij ons verre van goed is..

Ik zie inderdaad dat op postcode 6027NB de dekking verre van stabiel is op dit moment, hier kun je dus hinder behoorlijke hinder van ondervinden. Binnen 3 maanden wordt de dekking hier aanzienlijk verbeterd, dit komt door de uitrol van ons 4G-netwerk. Ik snap echter dat je graag wilt weten wat we op dit moment voor je kunnen betekenen en daarom raad ik je aan om via de dekkingskaart een netwerkklacht in te dienen. Op deze manier kunnen onze netwerkexperts kijken binnen welke termijn er precies verbetering op zal treden en of ze op dit moment misschien al iets voor je kunnen betekenen.

Mocht je verder nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Dat klinkt helemaal niet goed! zou je kunnen aangeven op welke postcode je dit probleem ervaart? heb je het probleem alleen daar of op meerdere locaties?
Dit is op 6027NB soerendonk, maar bereik komt pas terug als ik soerendonk weer uit rijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pswinkels,

Welkom op ons Forum en bij T-Mobile, jammer om te zien dat je start bij ons verre van goed is..

Ik zie inderdaad dat op postcode 6027NB de dekking verre van stabiel is op dit moment, hier kun je dus hinder behoorlijke hinder van ondervinden. Binnen 3 maanden wordt de dekking hier aanzienlijk verbeterd, dit komt door de uitrol van ons 4G-netwerk. Ik snap echter dat je graag wilt weten wat we op dit moment voor je kunnen betekenen en daarom raad ik je aan om via de dekkingskaart een netwerkklacht in te dienen. Op deze manier kunnen onze netwerkexperts kijken binnen welke termijn er precies verbetering op zal treden en of ze op dit moment misschien al iets voor je kunnen betekenen.

Mocht je verder nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂
Waar kan ik de dekkingskaart vinden, voor mij is dit een groot probleem want ik kan mijn werk zonder telefoon niet doen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pswinkels,

Je kunt de link in mijn bericht aanklikken om op de dekkingskaart terecht te komen. Daar kun je dan de locatie invullen, de marker verslepen en dan kun je een klacht indienen.

Hopelijk lukt het zo!
Gaat T-Mobile ook antennes plaatsen in de Mast op 6027ND? In het antenneregister zie ik dat KPN op 34.9 meter hangt, en zelfs Tele2 is aanwezig op 28.4 meter. Wellicht voor jullie de mogelijkheid om de antennes op 30.5-31 meter te hangen, voordat Vodafone jullie voor is.... de mast staat er al en als Tele2 er ook al in hangt, kunnen jullie dat ook 😉 dan is meteen heel Soerendonk voorzien van goede dekking. Neem aan dat hier toch ook klanten van T-Mobile wonen, anders zullen hierna zeker mensen volgen die van KPN weggaan. 🙂
Goed plan, Help desk heb je nl niets aan. Die mailen me dat ze tussen 12 en 2 uur bellen. GAPERS,DAT GAAT NIET WANT IK HEB GEEN BEREIK IN SOERENDONK!!!
Reputatie 7
Badge +15
@Pswinkels,

Inderdaad niet handig dat ze je wilde bellen aangezien dat niet kan! 😉 Ik zie inderdaad ook dat mijn collega's van de netwerkafdeling contact met je hebben gezocht maar geen gehoor kregen.

De dekking is inderdaad verminderd op de locatie en er zijn momenteel werkzaamheden aan het netwerk. Er is besloten door de netwerkafdeling dat we je een coulance aan mogen bieden. Ik stuur je hier meer informatie over via een privébericht. :)

@Dave1988
Ik kan helaas niet terug zien dat we daar een mast aan gaan brengen. Wel zijn we in die regio aan het werk. En de verwachting is dat binnen drie maanden de dekking sterk verbeterd zal zijn op die locatie! :8
Reputatie 3
Is er geen wettelijke tijd dat je je abonnement kan annuleren?
Als het product niet voldoet aan een redelijke verwachting die je ervan mag hebben dan zijn ze wettelijk verplicht om het op verzoek te ontbinden.
Dat geldt overigens voor alle consumenten verkopen!
Reputatie 7
Badge +20
Is er geen wettelijke tijd dat je je abonnement kan annuleren?

Hi xcrm,

Mag ik vragen waarom jij dat zou willen? Ben je ergens ontevreden over?

Het is bij ons alleen mogelijk om binnen 2 weken je contract te annuleren als je online een abonnement hebt afgesloten.

Ik hoor graag wat wij voor jou kunnen betekenen!
Reputatie 3
Voor mij nog niets. Ik woon in de randstad en heb daar meestal wel bereik, behalve op mijn werk. Gelukkig heb ik twee telefoons waarvan een het op mijn werk wel doet. Maar ik vind het triest als je net een abonnement hebt afgesloten je geen bereik hebt en als antwoord krijgt dat dat over 3 maanden misschien is opgelost. Daar sluit je geen abonnement voor af.
Maar troost je, in mei loopt mijn abonnement af en bij leven en welzijn ben ik dan vertrokken naar een andere provider.
En bellen voor een aanbod hoeft niet.
Je zou de discussie ff kunnen lezen

Reageer