Beantwoord

Bereik Lingewaal

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb vreselijk slecht bereik in de gemeente Lingewaal. Tijdens het bellen valt de verbinding weg of haperend contact. Een of twee streepjes bereik.
Zijn er meerdere klachten? Wat is de oorzaak?
Pfff. Is niet de eerste keer.
icon

Beste antwoord door Thalina T-Mobile 1 juli 2015, 14:37

@emblim

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik zie dat Dennis je al een aantal vragen heeft gesteld. Zou je mij nog de letters van de postcode kunnen geven? Dan ga ik deze locatie voor je checken! Heb je echt alleen op deze locatie er last van of ervaar je dit ook op andere locaties? Zou je misschien kunnen dat je je simkaart hebt geknipt?

Ik hoor het graag van je!

@MyloNala
Wat balen! Inderdaad wel toevallig dat het sinds het noodweer is! Ik heb je postcode even gecontroleerd, maar ik zie dat er geen storingen of werkzaamheden zijn. Heb je al eens je simkaart in een ander toestel geprobeerd? Heb je dan wel goed bereik? En als je een andere simkaart in jouw toestel gebruikt?

Heb je verder alleen op jouw postcode er last van of ervaar je dit ook op andere locaties? Zo ja, kun je een aantal postcodes noemen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

8 reacties

Heb ik ook in Noord-Limburg.
Reputatie 5
Badge +11
@emblim
Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend dat je problemen hebt met bellen. Als ik op de Dekkingskaart kijk, zie ik dat er een redelijk tot goede dekking moet zijn in Lingewaal. Ervaar je het probleem op specifieke postcodes of in het hele gebied? Kun je eens proberen je simkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken of bellen daarmee wel goed gaat?

@MyloNala
Noord-Limburg is een redelijk groot gebied. Heb je problemen op specifieke postcodes? Zoals op de Dekkingskaart te zien is, krijgt Noord-Limburg binnen 3 maanden 4G. Hiermee wordt tegelijkertijd ook 2G en 3G verbeterd voor een betere belkwaliteit. Tijdens de werkzaamheden kan hier echter hinder van worden ondervonden. De masten worden per stuk uitgezet, alle apparatuur (kasten en antennes) wordt vervangen, waarna de mast weer wordt aangezet. Dit leidt uiteindelijk tot sterk verbeterde netwerkprestaties.
5988, klopt maar dit speelt al sinds een paar maanden geleden nadat er zo'n noodweer is geweest dat hier het hele telefonie netwerk plat heeft gelegen.
4161, als ik het kaartje in een ander toestel doe, heb ik net zo weinig bereik.
Reputatie 6
Badge +17
@emblim

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik zie dat Dennis je al een aantal vragen heeft gesteld. Zou je mij nog de letters van de postcode kunnen geven? Dan ga ik deze locatie voor je checken! Heb je echt alleen op deze locatie er last van of ervaar je dit ook op andere locaties? Zou je misschien kunnen dat je je simkaart hebt geknipt?

Ik hoor het graag van je!

@MyloNala
Wat balen! Inderdaad wel toevallig dat het sinds het noodweer is! Ik heb je postcode even gecontroleerd, maar ik zie dat er geen storingen of werkzaamheden zijn. Heb je al eens je simkaart in een ander toestel geprobeerd? Heb je dan wel goed bereik? En als je een andere simkaart in jouw toestel gebruikt?

Heb je verder alleen op jouw postcode er last van of ervaar je dit ook op andere locaties? Zo ja, kun je een aantal postcodes noemen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Had ik ook in Zuid-limburg ook met dat wegvallen precies daar waar ik woon
Hallo. Mijn postcode is 4161DB.
Er zit een klein ongeknipt simkaartje in. Daar is niets mee gedaan.

Gr. Esther
Reputatie 7
Badge +20
Hey Roman84,

Is dat ondertussen wel helemaal opgelost? Rond jouw postcode is namelijk een hele goede dekking, dus ik hoop dat dit problemen zijn die tot het verleden behoren!

Door werkzaamheden aan het 2G-netwerk kon je wel hinder ondervinden de afgelopen 3 dagen, maar ook dat zou ondertussen opgelost moeten zijn!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! 🙂

Reageer