Vraag

Bereik op de Veluwe

• 16 maart 2016
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 3
  • Doet lekker mee
  • 11 reacties
Gaan jullie nog dit jaar het bereik verbeteren op de Veluwe. En hiermee bedoel ik vooral de regio Kootwijk.
Dikwijls heb ik maar 1 blokje op mijn galaxy S5 neo en dat geeft nog al eens problemen.
De buren met Vodafone hebben een veel beter bereik.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi RFJ,

Dit wil ik graag voor je nakijken!

Heb je wellicht een paar postcodes van locaties waar je problemen ervaart? Zo kan ik wat specifieker nakijken wat het probleem is. Wat natuurlijk wel al een belemmering is, is dat de Veluwe een natuurgebied is waar het plaatsen van masten niet kan/mag en de bebossing zorgt voor een verminderde dekking. Ben je hier vaak, bijvoorbeeld voor werk of vakantie?

Op onze dekkingskaart zie ik overigens wel dat de dekking in het centrum van Kootwijk gewoon toereikend zou moeten zijn. Heb je hier ook een precieze locatie van waar je problemen ervaart?

We horen het graag van je, zodat we het voor je kunnen controleren!
Reputatie 3
Hallo David,
Ik verblijf voor 40 % van het jaar in Kootwijk, Kerkendelweg,49 Postcode 3775KM. Het centrum heeft o.a. 3775KP en daar is het misschien anders hoewel op jullie dekkingskaart lijkt het wel hetzelfde. Als je de kaart ziet dan zie je een heel lichteplek tussen de plaats Harskamp en het blokje 'A1'.
Het ligt in een prachtig stuk bosgebied maar ik denk dan: als KPN en Vodafone een constant goede dekking hebben (geconstateerd bij de buren 30 meter verder gelegen) dan staat hun mast zeker op een andere plek en kunnen jullie dan niet van dezelfde mast gebruik maken.
Hopelijk kan je meer mee en hoor ik graag van je.
Reputatie 7
Badge +15
Hey RFJ,

Kootwijk! Mooie plek zeg!

Ik denk dat ik de boosdoener gevonden heb! 😃 Je maakt namelijk nog gebruik van een oud type simkaart. Met een oude simkaart kan het gebeuren dat je geen optimale netwerkervaring hebt. Ik heb daarom direct een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen en je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren.

Laat je aan ons weten of dit voor een beter netwerk zorgt? Mocht dit niet helpen dan kun je het beste een melding maken op de dekkingskaart. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer