Vraag

Bereik samsung s2

Ik heb geen bereik met mijn s2 ik had geen problemen met mijn samsung galaxy young wel hebben jullie enig idee waardoor dit komt?

Vr gr bgvdmeer

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi b.g.vdmeer en welkom op het forum.
Kan meerdere oorzaken hebben.

Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Zou voor de zekerheid de simkaart testen in een ander toestel. Zo kan je erachter komen of het aan je toestel of simkaart ligt.
In galaxy wel bereik. Aan en uutzetten werkt niet en steeds melding geen netwerk
Sim werkt in oude galaxy young wel, maar in s2 melding geen netwerk.
Terug gezet naar fabrieksinstelling. Is iets beter. Mijn sim is 7/9 jaar oud kan dit een rol spelen? Zo ja hoe verander ik dat, want wil nr graag behouden
Hoi b.g.vdmeer,

Jazeker! Vervangen die simkaart, want oude kaarten werken niet fatsoenlijk in smartphones.

Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile, kost ongeveer vijf euro (in de winkels kost het je meer) en zodra je die in huis hebt, kun je 'm via internet activeren. Stop dan wel even de oude simkaart in de galaxy young, want je krijgt een activatie-sms op je oude simkaart.

Vergeet niet om van tevoren de telefoonnummers op de simkaart over te nemen, je oude kaart deactiveert zodra de nieuwe wordt geactiveerd.

Je behoudt gewoon je eigen telefoonnummer. 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@b.g.vdmeer

Zoals Kaassausje aangaf is het mogelijk om via My T-Mobile een nieuwe simkaart aan te schaffen voor €5,08. Echter maak je gebruik van een verouderde simkaart, dus heb je recht op een gratis vervangende simkaart. Deze heb ik ook direct voor je aangevraagd. Deze worden doorgaans binnen 3 werkdagen thuis geleverd, dus kan je de simkaart na het weekend thuis verwachten.

Na het ontvangen van de simkaart kan je deze via My T-Mobile activeren. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer