Vraag

Bereik thuis minimaal

  • 9 juni 2016
  • 9 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Het bereik bij mij thuis op postcode 3752 is nul komma nul. Ik moet aan de andere kant van de straat gaan staan om te kunnen bellen. Is hier wellicht iets aan te doen?
Alle opties heb ik reeds geprobeerd en hebben niets uitgericht.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo emperor500,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier weer te zien!

Goed dat je dit bij ons aankaart. We kijken graag met je mee naar de dekking op jouw thuislocatie. Had je zelf al een kijkje genomen om op onze dekkingskaart?

Ik zie dat je in jouw bericht een andere postcode hebt gedeeld dan wat bij ons bekend is in het systeem. Ben je onlangs toevallig verhuist? Zou je ons de volledige postcode kunnen sturen zodat wij de dekking voor je kunnen controleren? We kijken graag met je mee!
Reputatie 1
Hoi Issam,

Ik ben een aantal dagen per week elders dus dat verklaard de andere postcode. De postcode waar ik de melding over maak is: 3752 KE.
Ik ben er gewoon onbereikbaar binnenshuis en/of tuin.

Waar kan het aan liggen?
Hoi,

Ik heb nu een aantal weken enorm veel last van trage verbinding. Het is super vervelend. Ik heb er zowel thuis, op werk als bij familie last van.

Op dit moment ben ik bij een vriendin. Postcode 1055ak

Waar kan het aan liggen? Een langdurige storing???

Mvg,

Sara
Reputatie 7
Badge +15
@Emperor500,

Bedankt voor het delen van de postcode. Ik zie dat het netwerk op deze locatie inderdaad niet optimaal is. Wel zou je binnen ook gewoon bereik moeten hebben. Heb je alleen op deze locatie problemen? In dat geval kun je het beste een melding maken op de dekkingskaart een van de netwerkspecialisten neemt dit dan in onderzoek en neemt vervolgens contact met je op om de uitkomst en een mogelijke oplossing te bespreken. Wanneer je vaker netwerkproblemen hebt wil ik je adviseren om dit forumtopic even door te nemen. Je vindt daar verschillende oorzaken en oplossingen voor netwerkproblemen. 🙂

Houd je ons op de hoogte hier?

@Sachae,

Nogal balen dat je op meerdere locaties problemen ervaart. De locatie die je meestuurt, daar is eigenlijk perfect netwerk! Heb je hier nog steeds problemen mee? Ik zie namelijk dat je op 12 juni je nieuwe bundels hebt ontvangen. Kan het zijn dat je op 9 juni al door je databundel heen was waardoor je langzaam internet had? Of kon je ook niet goed bellen en sms'en?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik heb letterlijk altijd last zowel voor als vlak na de 12e van de maand. Bovendien heb ik 6gb internet en zodra ik last krijg van de trage verbinding dan voel ik me genoodzaakt om gebruik te maken van de desbeschikbare wifi. Het is natuurlijk gewoon de bedoeling dat je op werk en thuis goed bereik hoort te hebben, eant daar betaal je notebene ook voor als klant.
Reputatie 1
Hi Amy,

Dank voor je bericht.

Ik heb allegevraagde info ingevuld bij de vragen op de dekkingskaart. Ik hoop dat er naar gekeken wordt en ik op zeer korte termijn gewoon weer kan bellen en gebeld kan worden op deze locatie (3752 KE).

Compenseerd T-Mobile mij misschien, voor het ongemak?

Ik wacht het rustig af en hoop dat het probleem wordt opgelost, dat het het voornaamste.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +15
@Sachae,

Super onhandig dat je altijd last hebt hier van! We helpen je graag met het oplossen van dit probleem want een slechte verbinding is natuurlijk niet nodig! Ik wil je vragen om dit topic even door te nemen. Ik ben namelijk erg benieuwd of jouw simkaart wel goed bereik heeft in een ander toestel. Zou je dit eens willen proberen? Je kunt het ook andersom proberen, een andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we er achter komen of het probleem eventueel bij het toestel of de simkaart ligt. Is je simkaart misschien geknipt of beschadigd? Dit kan namelijk ook een oorzaak zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet. Als wij ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!

@Emperor500,

Ik zie inderdaad dat je melding binnen is gekomen 🙂. Een van onze specialisten zal dit zo snel mogelijk oppakken en je van een reactie voorzien. Ik kan in dit geval niets zeggen over een eventuele compensatie. Dit ligt aan de aard en de impact van het dekkingsprobleem.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, let me know!
Hoi amy,

Mijn simkaart heeft hetzelfde soort bereik in andere toestellen. Het is geen geknipte simkaart, dit simkaartje kreeg ik vorig jaar samen met mijn toestel opgestuurd van Tmobile.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sachae,

Aangezien jouw simkaart ook niet goed meewerkt in andere toestellen heb ik je een nieuwe simkaart opgestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen en je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren.

Wil je laten weten of het beter gaat met de nieuwe simkaart? :8

Reageer