Beantwoord

Bereik Zeeburg en Centrum Oost, Amsterdam


Beste T-Mobile. al zolang als jullie hier in Nederland zijn ben ik trouwe klant! Maar het bereik in Amsterdam Oost en de eilanden is slechter geworden. Hoe komt dit? Met name bij mijn nieuwe kantoor op de Kraijenhoffstraat 135  is het slecht gesteld. Dit kan ook komen door de driedubbele beglazing. Kan ik iets plaatsen om het signaal te versterken? Maar ook thuis op de Sumatrakade 895 neemt het bereik binnen ineens af? Ik moet vaak buiten bellen. Ik wil heel graag klant blijven. Is er een oplossing? Vriendelijke groeten van Jeroen, een trouwe klant.
icon

Beste antwoord door CaspervdH 25 februari 2014, 13:52

Hoi Jeroen,

Excuus voor het (zeer) verlate antwoord.

Vervelend dat je een verminderde netwerkdekking ondervindt! Dat kan, uit eigen ervaring, zeer irritant zijn.

Helaas biedt T-Mobile geen indoor-solutions om het bereik op die manier op te vijzelen. Wel is de kans zeer groot, na de dekkingskaart geraadpleegd te hebben, dat dit komt door je driedubbele beglazing. Hieraan valt helaas niks te doen 😞!

Op het Java eiland lijkt eveneens het bereik goed te zijn, een zeer sterke dekking. Zou je het toestel eens willen resetten? De methode is afhankelijk van je type telefoon. Daarnaast zou de simkaart die je hebt verouderd kunnen zijn; heb je deze allang? En beginnen de cijfers met 8931162111? Dan is dat mogelijk de oorzaak!

Daarnaast zou het de moeite kunnen lonen, als je een Android toestel hebt, de instellingen na te lopen. Dit kun je doen via de Toestelhulp.

Een hoop opties. Ik hoor graag de uitkomst!

Groet,
Casper.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Jeroen,

Excuus voor het (zeer) verlate antwoord.

Vervelend dat je een verminderde netwerkdekking ondervindt! Dat kan, uit eigen ervaring, zeer irritant zijn.

Helaas biedt T-Mobile geen indoor-solutions om het bereik op die manier op te vijzelen. Wel is de kans zeer groot, na de dekkingskaart geraadpleegd te hebben, dat dit komt door je driedubbele beglazing. Hieraan valt helaas niks te doen 😞!

Op het Java eiland lijkt eveneens het bereik goed te zijn, een zeer sterke dekking. Zou je het toestel eens willen resetten? De methode is afhankelijk van je type telefoon. Daarnaast zou de simkaart die je hebt verouderd kunnen zijn; heb je deze allang? En beginnen de cijfers met 8931162111? Dan is dat mogelijk de oorzaak!

Daarnaast zou het de moeite kunnen lonen, als je een Android toestel hebt, de instellingen na te lopen. Dit kun je doen via de Toestelhulp.

Een hoop opties. Ik hoor graag de uitkomst!

Groet,
Casper.
Hoi Jeroen,

Sorry voor het late reageren, het is op het forum erg druk.

Ik raad je aan een melding te maken via de dekkingskaart (http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart). Een netwerkspecialist zoekt het dan uit voor je.

Reageer