Vraag

Bereikbaarheid Harmelen


Hallo

Ik woon in harmelen en kan niet gebeld worden als ik verbonden ben met 3g, al ben ik verbonden met 2g kan ik wel gebeld worden.
Mijn moeder die een abbonement van simpel heeft kan ook niet gebeld worden wanneer ze op het 3g netwerk zit. Dit is een klacht die ik van meerdere mensen zie op twitter en dit duurt al een week? 
Wanneer word dit opgelost en is er iets aan te doen?
Ik betaal om bereikbaar te zijn maar dit ben ik nu dus niet. 

4 reacties

Reputatie 4
@ R@m0n

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg vervelend dat je deze problemen ervaart 😞 Er zijn inderdaad problemen met het netwerk in Harmelen. Dit is een bekend probleem waar momenteel ook aan gewerkt wordt. Ik zou je wel willen adviseren om nog een melding te maken via onze dekkingskaart, ik zie dat dit namelijk nog niet gebeurd is. Een netwerkspecialist zal jouw melding dan in behandeling namen en jou hier vanzelfsprekend ook een terugkoppeling over geven. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Dit is al ruim twee weken aan de hand en jullie blijven maar zeggen dat het heel vervelend is. Inmiddels betalen wij voor een dienst die niet geleverd wordt. Wat gaan jullie hier aan doen? Het ligt overduidelijk aan het netwerk en niet aan telefoons, simkaarten, accu's of iets anders. Het wordt tijd datT-Mobile dat gaat erkennen en gaat compenseren. En dat jullie ophouden met vragen naar telefooninstellingen, verouderde simkaarten en andere verwijzingen om de aandacht af te leiden van het echte probleem.
Heel apart dat hier staat dat de klacht bekend is, ik heb gisteren gebeld met T-Mobile over dezelfde klacht maar daar meldde een ardig mevrouw dat er geen storingen bekend zijn in harmelen e.o. Ik had problemen op 15 mei rond 18.00h en ook onze andere T-mobile telefoon had dit probleem, nu niet.
Reputatie 5
@Allen er zijn helaas inderdaad wat problemen met het netwerk in Harmelen. Wij zijn hard bezig om dit probleem op te lossen. Je kunt eventueel de dekkingskaart invullen waarnaar WillemE verwees.

Excuses voor het ongemak.

Reageer