Beantwoord

Bereikbaarheid in en rondom huis

  • 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Zowel in huis als buitenshuis is de dekking slecht (een bolletje of geen bolletjes in huis en buitenshuis 1-2 bolletjes) ik ben vaak ben in huis niet bereikbaar of wel bereikbaar = beltoon werkt, maar gesprek valt weg.oIok buitenshuis valt verbinding vaak weg
icon

Beste antwoord door Muberra 20 juli 2017, 12:27

Hoi Zeiler59,

Dat is inderdaad niet fijn!

Heb je hier alleen last van op jouw thuislocatie, geen andere plek? Je kunt namelijk een kruistest uitproberen. Dan stop jouw simkaart in een ander toestel om te kijken of dezelfde problemen aanhouden. Heb je dan een goede dekking? Dan kan het aan jouw toestel liggen. Merk je dat de verbinding nog steeds slecht is? Dan kan het aan de simkaart liggen. Een beschadigde simkaart kan namelijk voor netwerkproblemen zorgen. Net als een toestel dat defect is. Als je een kruistest kunt uitvoeren zou dat al veel belangrijke informatie opleveren. Dan kan je bepaalde oorzaken namelijk uitsluiten.

Daarnaast kun je ook een dekkingsklacht indienen via deze pagina. Dan gaan onze netwerkspecialisten kijken wat er aan de hand is met het netwerk rondom jouw woning en of het verbeterd kan worden. Aan de hand van hun onderzoek zul je dan bericht krijgen en zullen zij het resultaat met jou delen.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Zeiler59,

Dat is inderdaad niet fijn!

Heb je hier alleen last van op jouw thuislocatie, geen andere plek? Je kunt namelijk een kruistest uitproberen. Dan stop jouw simkaart in een ander toestel om te kijken of dezelfde problemen aanhouden. Heb je dan een goede dekking? Dan kan het aan jouw toestel liggen. Merk je dat de verbinding nog steeds slecht is? Dan kan het aan de simkaart liggen. Een beschadigde simkaart kan namelijk voor netwerkproblemen zorgen. Net als een toestel dat defect is. Als je een kruistest kunt uitvoeren zou dat al veel belangrijke informatie opleveren. Dan kan je bepaalde oorzaken namelijk uitsluiten.

Daarnaast kun je ook een dekkingsklacht indienen via deze pagina. Dan gaan onze netwerkspecialisten kijken wat er aan de hand is met het netwerk rondom jouw woning en of het verbeterd kan worden. Aan de hand van hun onderzoek zul je dan bericht krijgen en zullen zij het resultaat met jou delen.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Ik ga dit testen, uitkomst volgt binnenkort.

Reageer