Blackberry storing?

• 12 oktober 2012
  • 34 reacties
  • 969 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Hallo,

Pingen kan sinds gisteravond plotseling niet meer met mijn Blackberry prepaid. De rest geen bijzonderheden: beltegoed staat op €8,69. Restart en zo gedaan ..

Kan T-mobile mij helpen?

Groet,
Kuul

34 reacties

Reputatie 6
@Kuul

Wil je mij in een privébericht het nummer sturen met jouw geboortedatum? Dan zal ik dit controleren voor je.
Ik heb precies het zelfde probleem heb al 2x gebelt vandaag, internet refresh gehad en alles maar verder niks geholpen..
Reputatie 6
@Lies12

Ik heb de instellingen gecontroleerd en aangepast voor je. Wil je een battery-pull doen zodat de juiste instellingen van het netwerk gehaald kunnen worden? Wil je laten weten of het probleem is opgelost voor je?
@Lies12

Ik heb de instellingen gecontroleerd en aangepast voor je. Wil je een battery-pull doen zodat de juiste instellingen van het netwerk gehaald kunnen worden? Wil je laten weten of het probleem is opgelost voor je?

voor mij geld hetzelfde probleem, sinds twee dagen geen internet en mailverkeer mogelijk
reboot gedaan, systeemherstel, batterij uit/in

zou je dit voor mij ook kunnen nakijken?
esther eissink
Hi, I am using blackberry prepaid plan from t-mobile and my device is Blackbery 9780. Since yesterday afternoon (about 5 pm), I have not been able leg to receive or send messages via blackberry messenger from or to anyone. I tried to remove the batery and put it back again but the situation was still the same. Further More, I have not gotten internet connection anymore since this morning.
It is strange because I still have the credit more than 13 euros and my last top up was done on the last 1 October 2012.
Does anyone know what has been happening? Do  you know how to have the blackberry service and the internet working again? Any suggestions are welcome.

T-me
Ik heb het zelfde probleem, sinds donderdagavond geen ping en internet meer!
Ik heb ook het zelfde probleem, sinds vrijdagavond geen ping en internet meer! Gisteren tegoed nog opgehoogd.

ik heb ook een reboot gedaan, systeemherstel, batterij uit/in etc. alles geprobeerd dus.

Kan iemand helpen?
bij mij doet alleen w'app het voor de rest ook niks..
bij mij doet twitter het ook weer 🙂
Ook wij hebben sinds gisteren geen intenetverbinding(ook niet via wifi), kunnen niet pingen, maar twitter en whatsapp werken wel, maar dan alleen via wifi ??
hallo,

kunnen jullie mij helpen want ik kan sinds donderdag ook niet meer pingen en op internet.
ook ik heb laast van de storing kan niks ook geen wifi help please
bij mij ook alleen whatsap via wifi 😞
Ik doe er ook aan mee ik kan sinds gisteren niet pingen of facebooken.. Heb zelfs 2,50 betaald en sms gekregen dat me bundel is geactiveerd ik heb alles gedaan wat je maar kon bedenken.. Maar nee dat mocht niet werken.. Ik zit nu op wifi en ik kan wel facebooken.. En app doet het zonder wifi.. Ze mogen snel met een oplossing komen want dit kan natuur lijk niet..
Hallo, kan iemand mij helpen? Ik heb sinds vanmiddag geen ping meer of internet verbinding. Verder werkt alles wel, twitter, bellen en sms. Ik had voldoende beltegoed, heb wel een sms gekregen van t-mobile dat de gratis licentie is stop gezet en dat ik moest smssen naar nr. 4000.
Gedaan, bericht terug dat het geactiveerd is maar nog steeds werkt niets.

Is er iets veranderd in het prepaid pakket ofzo?  echt heel vervelend is dit.

Wie weet een oplossing?
Ook bij mij doet de BBM het niet. Graag een oplossing. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren aan/uit gedaan!!!
@Kuul

Wil je mij in een privébericht het nummer sturen met jouw geboortedatum? Dan zal ik dit controleren voor je.

wil je ook bij mij dit nakijken svp
gr levi
mijn blackberry internet bundel is gisteren afgelopen. als ik nu BLACKBERRY naar 4000 stuur krijg ik geen reactie terug en activeerd de bundel niet? 
mijn blackberry internet bundel is gisteren afgelopen. als ik nu BLACKBERRY naar 4000 stuur krijg ik geen reactie terug en activeerd de bundel niet? 

Dit probleem heb ik ook.
Gisteren nog opgewaardeerd, vanochtend BLACKBERRY naar 4000 gesms't, meerdere keren,
geen reactie en geen geactiveerde bundel...
Telefoon al meerdere malen aan/uit gezet, meerdere malen batterij erin en eruit gedaan.
Kan T-Mobile me helpen?
Ik kan niet meer pingen, whatsappen, facebooken sinds gisteravond. Ook telefoon continu restart uitgevoerd.
Is het een storing of heeft dit met de cyberaanval van Anonymous die voor gisteren gepland stond te maken?
Anders is dit wel erg toevallig..

http://www.youtube.com/watch?v=TlUL6e99IwM
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem. Gaat ook ineens veel beltegoed weg. Alle app's doen het nog wel. Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben maar het is wel zeer irritant. Hopelijk morgen opgelost als ik de klantenservice bel. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die belt 😛
Ook hier hetzelfde probleem...Niemand die al iets weet?
Kan dit voor mij ook worden nagekeken?Sorry,ben nieuw,wilde naar moderator sturen..
ik heb ook het zelfde probleem BBM, What's app doet het ook niet meer ook op de wifi kan iemand mij vertellen wat tmobile hier aan gaat doen??, ik had gister middag ook een sms gestuurd naar 4000 en het werkt ook niet raar....
van mij hetzelfde probleem, ik sms naar 4000 omdat mijn bundel verlopen was, ik krijg geen reactie terug en is ook niks van mijn beltegoed afgeschreven,. heel irritant kan nu alleen op de wifi

Reageer