Blackberry storing?

• 12 oktober 2012
  • 34 reacties
  • 969 Bekeken

Toon eerste reactie

34 reacties

heey kan iemand mij helpen a.u.b in heb geen Blackberry diensten meer GEEN een doet het nog en ik heb hen hart nodig voor mijn werk

groetjes
jeffrey breeman
Ik heb tot 3 keer toe BB INTERNET gestuurd naar 4000. Ik krijg geen reactie. Er is niks van mijn beltegoed afgeschreven. Alleen is het raar dat ik geen sms terug krijg waarin normaal staat: uw verzoek is ontvangen, etc.
Help?
Mijn dochter heeft nu wel Internet maar geen ping. Hoe kan dat. Het is niet de eerste keer. Ik heb er langzaam genoeg van. Graag reactie En nu niet na 4 dagen maar vandaag nog. Gr moeder van kimberly
Beste T-mobile moderator,

Er zijn meerdere mensen met dezelfde Blackberry probleem.  Ik zit zelf al 3 dagen zonder gebruik te kunnen maken van de Blackberry services.

Is het mogelijk om tenminste wat meer info te verschaffen over dit problematiek?

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking.

Mvg,
B
Ik heb precies hetzelfde probleem. SMS ontvangen van T-Mobile dat de gratis licentie voor BlackBerry Services is stopgezet door T-Mobile (waarom weet ik niet). En dat er voor 2,50 voor 30 dagen een nieuwe BB-licentie kon worden gekocht door te sms'en naar 4000. Dit gedaan en vervolgens een sms gekregen dat het verzoek goed ontvangen is. Daarna een SMS dat de Prepaid BB Bundel is geactiveerd en geldig is t/m 11-11-2012. Maar GEEN pings en GEEN What'sAP en GEEN mails die meer binnenkomen en verzonden worden. Waar heb ik dan voor betaald? Beltegoed is 10,68. Tweemaal de batterij eruit gehaald terwijl de telefoon aan was. Hielp niet. En nu?
Reputatie 5
@iedereen

Hebben jullie nog problemen met het aanschaffen en gebruik van de Blackberry bundel? Kun je dan een bericht achterlaten hier. Dan kijken we even met je mee.
Hoi,

Ik heb een vraagje.
Mijn verbinding doet raar hij staat op gprs maar hoort op GPRS. Ik kan wel whatsappen, smsen en bellen maar niet pingen hoe kan dat?
En ik heb een abbonement.

Alvast bedankt
Ik kan al niet pingen vanaf afgelopen zondag, ik heb ook al gebrobeerd opwaarderen. What to do?
je moet trouwens nu wel dit doen: BB DAG                        BB MAAND                           BB MAAND XTRA

Reageer