Beantwoord

blijkbaar niet bereikbaar?

Allereerst, de beste wensen!
Ik hoor de laatste weken van verschillende mensen dat ze me niet telefonisch kunnen bereiken. Nu weet ik dat mijn bereik vaak heel erg slecht is (1 of geen streepjes), maar het is nieuw voor me dat ik van mensen hoor dat ze een Engels bandje krijgen met de mededeling dat mijn nummer op dat moment niet bereikbaar is en ze het later opnieuw moeten proberen. Ik krijg dan later ook geen melding van een gemist gesprek.

Hoe kan dit, en belangrijker... Wat is hieraan te doen?
Alvast bedankt! 🙂
icon

Beste antwoord door Ellusss 19 februari 2015, 16:44

Heb ondertussen contact gehad nav mijn klacht, zit schijnnbaar idd in gebied tussen 4 palen en dus slecht ontvangst. Krijg nu 20%korting per maand, of kan voortijdig opzeggen. Goed geregeld tmobile 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Joop ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem, kan zelf wel bellen, internet werkt , maat men kan mij niet bellen, ben compleet onbereikbaar, ook een sms ontvangen, wel versturen, heel vreemd allemaal.

ik zit nu op postcode gebied 4705 (roosendaal)

dit is sinds enkele dagen, hoogst irritant.

Iphone 5s, al enkele keren opnieuw opgestart, staat niet in niet storen of vliegtuigmodus.
ook 3G volgens de streepjes goed.

ook als ik wifi uitzet kan ik nog steeds niet gebeld worden.

aub wat kan er aan gedaan worden, zover ik kan zien alle instellingen ok, altijd god gewerkt tot enkele dagen terug!!
Reputatie 4
Hey Ellus en Guus!

De beste wensen! :D

Hebben jullie de voorbeelden al verwerkt en een klacht ingediend via de dekkingskaart? Op die manier kan de afdeling de klacht in behandeling nemen. Binnen 10 dagen krijg je dan de uitslag van het onderzoek en een oplossing.
Heb ondertussen contact gehad nav mijn klacht, zit schijnnbaar idd in gebied tussen 4 palen en dus slecht ontvangst. Krijg nu 20%korting per maand, of kan voortijdig opzeggen. Goed geregeld tmobile 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ellusss,

Balen van je klachten over het ontvangst, maar mooi dat je toch tevreden bent de geboden mogelijkheden! Hopelijk kies je natuurlijk voor die 20% korting! 😉

Reageer