Beantwoord

Blokkade buitenland opheffen

  • 9 juni 2019
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben al een paar maanden in het buitenland en heb ook al een paar maanden mn mobiele simkaart niet in mijn telefoon. hierdoor heb ik ook de betaalherinneringen gemist. Nu werkte mn Simkaart niet en zag ik online dat mijn facturen nog open stonden. Ik heb net alle rekeningen via internetbankieren overgemaakt en de blokkade zit er nog steeds op. Hoe kan ik deze zo snel mogelijk eraf krijgen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 juni 2019, 16:45

Hallo @PatriciaO Welkom in de T-mobile community, heb je je telefoon ook al opnieuw opgestart?
Dat is wel nodig na een blokkade. Als je via Internetbankieren hebt betaald duurt het drie Werkdagen.

Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @PatriciaO Welkom in de T-mobile community, heb je je telefoon ook al opnieuw opgestart?
Dat is wel nodig na een blokkade. Als je via Internetbankieren hebt betaald duurt het drie Werkdagen.

Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.

Reageer