Beantwoord

Blokkade onrechtvaardig gedaan

• 25 juni 2018
  • 1 reactie
  • 518 Bekeken

Mijn ex had mijn inlog gegevens van mijn t-mobile account en heeft een blokkade uitgevoerd op mijn abonnement. Als ik naar de app ga en kijk tussen blokkades staat alles gewoon op aan. Nou heb ik ook gebeld naar t-mobile zelf en zij zeggen mij hier niet mee te kunnen helpen.
Ik heb geen service en kan ook niks ontvangen.
Ik heb overigens ook al geprobeerd om alles opnieuw in te stellen maar niks heeft geholpen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 juni 2018, 09:07

Hoi Kim,

Daar kunnen we jou uiteraard bij helpen!

Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met mijn collega's. De blokkade is verwijderd door mijn collega en er is informatie over contractsovername naar jou verstuurd.

Ik zie wel dat er sprake is van een betalingsachterstand, dus ik raad je aan deze te voldoen, anders kan het zijn dat er weer een blokkade geplaatst wordt.

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk. Laat het me weten als je meer vragen hebt, we kunnen altijd even met jou meekijken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kim,

Daar kunnen we jou uiteraard bij helpen!

Ik zie dat je inmiddels contact gehad hebt met mijn collega's. De blokkade is verwijderd door mijn collega en er is informatie over contractsovername naar jou verstuurd.

Ik zie wel dat er sprake is van een betalingsachterstand, dus ik raad je aan deze te voldoen, anders kan het zijn dat er weer een blokkade geplaatst wordt.

Hopelijk is alles zo helemaal duidelijk. Laat het me weten als je meer vragen hebt, we kunnen altijd even met jou meekijken!

Reageer