Beantwoord

Blokkades betaalde diensten

  • 6 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

goedemiddag zou je kunnen kijken naar mijn abbonoment ik kan geen 0900 nummer meer bellen en geen sms ontvangen of versturen. Ik heb mijn facturen gewoon netjes betaald. Mvg Dennis
icon

Beste antwoord door Issam 7 augustus 2018, 11:14

Hey D.lans,

Welkom op de T-Mobile Community, leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat CrisTien je inmiddels van een reactie heeft voorzien. In de meeste gevallen kan dit inderdaad opgelost worden door de blokkade voor het gebruiken van servicenummers op te heffen. Echter is dit in jouw situatie niet nodig, aangezien er geen blokkade actief is. Je zou dus moeten kunnen bellen naar servicenummers.

Wel zie ik een blokkade voor het uitsturen en ontvangen van sms'jes. Deze heb ik voor je opgeheven. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan doen zodat je jezelf opnieuw op het netwerk aanmeldt. Door je telefoon te herstarten kan je waarschijnlijk ook weer bellen naar servicenummers.

Mocht je na het herstarten van je telefoon nog steeds niet kunnen bellen naar servicenummers, zou je dan kunnen aangeven wat je krijgt te horen als je probeert te bellen of welke melding je ziet in je scherm? Ik ben erg benieuwd naar je reactie d.lans! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@d.lans Dennis kijk even in je TM account, meestal kan je zelf de eventuele blokkades verwijderen bij instellingen.
lukt het niet meld het dan nog even dan kan een moderator je vast wel helpen.
Succes!
Reputatie 6
Badge +16
Hey D.lans,

Welkom op de T-Mobile Community, leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat CrisTien je inmiddels van een reactie heeft voorzien. In de meeste gevallen kan dit inderdaad opgelost worden door de blokkade voor het gebruiken van servicenummers op te heffen. Echter is dit in jouw situatie niet nodig, aangezien er geen blokkade actief is. Je zou dus moeten kunnen bellen naar servicenummers.

Wel zie ik een blokkade voor het uitsturen en ontvangen van sms'jes. Deze heb ik voor je opgeheven. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan doen zodat je jezelf opnieuw op het netwerk aanmeldt. Door je telefoon te herstarten kan je waarschijnlijk ook weer bellen naar servicenummers.

Mocht je na het herstarten van je telefoon nog steeds niet kunnen bellen naar servicenummers, zou je dan kunnen aangeven wat je krijgt te horen als je probeert te bellen of welke melding je ziet in je scherm? Ik ben erg benieuwd naar je reactie d.lans! 🙂

Reageer