Beantwoord

Bundel uit langzaam internet

  • 1 september 2016
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Sinds vandaag heb ik slecht of bijna geen internet meer en staat bij mijn verbruik dat mijn internet hoeveelheid onbeperkt is terwijl ik zelf 6GB heb
icon

Beste antwoord door Amy 2 september 2016, 08:27

Hey SrghHebels,

Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Ik zie dat je gisteren vlak na het posten van dit topic een van mijn collega's hebt gesproken aan de lijn. De internetbundel stond uit en mijn collega heeft hem weer voor je aangezet.

Werkt alles weer helemaal naar behoren?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey SrghHebels,

Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Ik zie dat je gisteren vlak na het posten van dit topic een van mijn collega's hebt gesproken aan de lijn. De internetbundel stond uit en mijn collega heeft hem weer voor je aangezet.

Werkt alles weer helemaal naar behoren?
Hoi Amy, ja hoor alles werkt weer prima. Waarschijnlijk heb ik per ongeluk de instellingen gewijzigd.
Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stefan,

Fijn! 😃

Leuk dat je een profielfoto hebt toegevoegd! Als je het leuk vindt kun je jezelf ook voorstellen in het Voorstel topic. We zijn benieuwd naar wie je bent!

Reageer