Beantwoord

Compensatie netwerkstoring

• 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 2
Ben afgelopen maand een dag niet berijkbaar geweest
icon

Beste antwoord door Pilovali 21 november 2016, 21:06

Hallo,

Als er onderhoud is, of een kleine storing dan denk ik niet dat T-Mobile je compensatie gaat aanbieden.
Maar, ik kan het natuurlijk mis hebben. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker, die beantwoorden vaak binnen 24-48 uur.

Groet,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Als er onderhoud is, of een kleine storing dan denk ik niet dat T-Mobile je compensatie gaat aanbieden.
Maar, ik kan het natuurlijk mis hebben. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker, die beantwoorden vaak binnen 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hi Thimo5,

Lastig dat je een dag niet goed bereikbaar bent geweest. Wanneer er storingen zijn waarbij we compensatie geven laten we dat altijd weten aan de klant. Mocht je nou vaker netwerkproblemen hebben dan kun je het beste een melding maken via de dekkingskaart. Mijn collega's van de netwerkafdeling nemen de situatie dan in onderzoek en nemen vervolgens contact met je op om de uitkomst en eventuele oplossing en vergoeding met je te bespreken.

In dit forumtopic vind je ook nog een aantal tips voor als je netwerkproblemen hebt.

Trek je aan de bel als je verder nog vragen hebt?

Reageer