Beantwoord

Compensatieregeling storing 18 oktober 2016 19:30 meer dan 12 uur ?

  • 19 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Beste T-Mobile,

Mede omdat de storing op dit moment nog niet is opgelost (12:55 19 oktober 2016) is mijn vraag welke compensatie jullie gaan bieden voor de getroffen klanten? Voor zover ik kan overzien is het een landelijke storing (en jullie beweren voor alleen een bepaalde abonnementsgroep - basis sim). Dus iemand van T-Mobile? Kan die reageren hier?
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 13:29

Hi Raymondz,

In dit forumtopic heeft mijn collega Thalina vanmorgen een update geplaatst over de storing van gisteren.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. We zien je reactie graag tegemoet in bovengenoemd topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Nu de storing is verholpen kan iemand hierop reageren ?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Raymondz,

In dit forumtopic heeft mijn collega Thalina vanmorgen een update geplaatst over de storing van gisteren.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. We zien je reactie graag tegemoet in bovengenoemd topic. 🙂