Vraag

Contact opnemen i.v.m. netwerkbereik


Beste (moderators van) T-Mobile,

Een week geleden heb ik drie locaties opgegeven via de dekkingskaart waar ik constant geen verbinding heb. Hierbij heb ik bij elk drie verschillende tijdstippen aangegeven waarop dit plaatsvond en meerdere malen informatie via de NetwerkRadar App naar jullie verstuurd.

Jullie zouden vandaag contact met mij opnemen, maar dit is helaas niet gebeurd. Ik hoop echt dat jullie morgen met een oplossing komen, het is namelijk enorm lastig dat ik op mijn werk bijvoorbeeld niet kan internetten en sms'en.

http://imageshack.us/photo/my-images/843/fotodx.png/

Met vriendelijke groet,

Karin

6 reacties

Reputatie 7
@KarinvanderVen

Graag heet ik je van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Helaas hebben mijn collega's je niet kunnen bereiken op 13 september. Vooruitlopend op verdere behandeling van je netwerk case heeft men wel een nieuwe simkaart naar je toegestuurd die je ondertussen al hebt geactiveerd zie ik. Door middel van deze verbeterde simkaart is het zeer goed mogelijk dat je huidige klachten sterk verminderd cq opgelost zijn. Wil je het eens een paar dagen proberen met deze nieuwe simkaart? Mocht dit niet tot verbetering leiden kun je alsnog een nieuwe dekkingskaart indienen zodat aan de hand van de nieuwe gegevens bekeken kan worden wat er nog voor mogelijkheden zijn om het bereik te optimaliseren voor je.
Beste Henk,

Ik heb contact gehad en ze zouden inderdaad een nieuwe simkaart opsturen. Deze heb ik ontvangen, geactiveerd en inmiddels een aantal dagen in gebruik. Echter heb ik op alle aangegeven plaatsen nog steeds geen verbetering ervaren. Onlangs heb ik weer een aantal meldingen verstuurd met de NetwerkRadar App en ik zal zo ook de dekkingskaart nogmaals invullen. Ik hoop op een snelle reactie vanuit jullie, omdat het erg vervelend is tijdens mijn werk geen internet op mijn telefoon te hebben.

Met vriendelijke groet,

Karin
Reputatie 7
@KarinvanderVen
Jammer dat de nieuwe simkaart niet heeft geholpen! 😞 We hebben je melding ontvangen en de technische dienst zal ernaar streven om binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen hierover.
@Michel_1

Onlangs heb ik de laatste locatie waar ik problemen met het bereik heb in de dekkingskaart ingevuld. Het zijn in principe dezelfde meldingen als die ik vorige keer al heb gemaakt, dus ik neem aan dat de locaties bij jullie al bekend zijn en dat jullie geen nieuw onderzoek hoeven te starten? Vorige keer duurde dit namelijk 8 of 9 dagen.
Reputatie 6
@KarinvanderVen

Bedankt voor het melden van je probleem! Dit zal spoedig opgepakt worden door een netwerkspecialist. Zodra dit is gebeurd wordt er contact met je opgenomen om de oplossingen te bespreken 🙂!
@-Ruben

Jammer dat het onderzoek opnieuw gestart moest worden terwijl er maar twee a drie dagen tussen zaten. Ondertussen nog steeds niet teruggebeld en dus ook nog steeds dezelfde problemen met de dekking. De service is goed, maar helaas zelfs niet binnen de 5 werkdagen teruggebeld met een oplossing.

Reageer