Vraag

Dataverbinding valt weg waarna herstart vereist is om weer op data te kunnen

  • 10 januari 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo t-mobile,

Ik heb een probleem met mijn netwerk, sinds ik reis van Harderwijk naar Zwolle. Op dit traject heb je namelijk soms geen bereik. Dit is prima maar zodra het bereik weer terug is kan ik geen verbinding meer maken met internet. Zodra ik de telefoon herstart is het probleem weer opgelost maar ik word er ondertussen wel een beetje moe van. Hebben jullie een oplossing?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Colin,

Ervaar je dit probleem ook op andere locaties of alleen op dat traject? Ervaar je dit probleem in de trein? Is het een oplossing om jouw toestel op vliegtuigmodus te zetten en die weer uit te schakelen? Zou je eens jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen wij controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van, Colin! 🙂
Hallo hajar,

Het probleem is ook aan de orde op andere locaties waar ik geen verbinding heb. Vliegtuig modus werkt inderdaad ook, bedankt voor die suggestie. Ik heb het nog niet met een ander toestel geprobeerd maar dat zal ik nog doen.

Alvast bedankt en jullie horen het verder nog,

Colin.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Colin,

Top dat het zo ook werkt! Houd ons op de hoogte! 🙂

Reageer