Beantwoord

datavrije muziek gewoon van normale bundel af

ik heb een 6GB + datavrije muziek abonnement maar vorige maand was mijn bundel ineens op en dat gebeurd eigenlijks nooit, maar ik zag dat de muziek die ik stream via de app van Nederland.FM gewoon van me bundel afgaat. nou heb ik op 15 december weer nieuwe data gekregen alleen die is in dit tempo vrij snel weer op! zie bijlage voor gebruik van mobiele data.

icon

Beste antwoord door Folkert 18 december 2018, 21:58

Hoi, er is op dit moment een probleem met data vrij streamen in combinatie met Nederland.fm en T-Mobile doet er alles aan dit z.s.m. op te lossen.

Bekijk origineel

12 reacties

Vind het ook een vreemd verhaal en dat t nogal lang duurt. Heb er al bijna 2 maanden last van.
Ze zijn r druk mee bezig om op te lossen ??
Vraag me af wanneer
Reputatie 2
Hier het zelfde probleem met spotify. Klantenservice aan de lijn gehad maar die wisten van niks. Ben nu op de 5e dag van mijn bundel, al bijna 5 gig verbruikt.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Knud,

We zijn hard bezig met ene oplossing! Excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Ik ervaar op het moment het zelfde probleem, met de app van Nederland.fm - vergelijkbaar met de openingspost. Ik zie in de T-Mobile app dat 0.31MB data vrij is. Maar ik kan bij echt data verbruik zien dat het rond de 400MB is.
Is er al zicht op een oplossing?
Ik heb hier nog steeds last van zowel via radioguide en spotify...
Reputatie 7
Badge +19
Hi rodger,

Op deze pagina zie je de muziekdiensten die zijn aangesloten. Fijne jaarwisseling! 😉
Reputatie 2
En welke apps horen bij het datavrije muziek streamen
oke , dan wacht ik maar af en bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +16
Klopt Martijn, er zijn technische problemen met diverse aanbieders.
ik heb vandaag via een Juke en radioguide.fm geprobeerd die halen het ook van me normale bundel af, dus het is niet alleen nederland.fm
Reputatie 7
Badge +16
Hoi, er is op dit moment een probleem met data vrij streamen in combinatie met Nederland.fm en T-Mobile doet er alles aan dit z.s.m. op te lossen.

Reageer