de magische dekkingskaart....


Reputatie 2
Ik word zo moe van het standaard T mobile antwoord "vul de dekkingskaart in" ....terwijl het netwerk slecht/overbelast blijft....hiermee neem je je klanten toch niet serieus?? Wat zijn jullie ervaringen met de "magische" dekkingskaart?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@petersbj
Ik zie dat je vandaag het formulier hebt ingevuld maar ik zie ook dat er op 16 maart contact is geweest met een netwerkspecialist. Je hebt toen uitleg gehad en 2 optie's aangeboden gekregen. Je hebt van één optie gebruik gemaakt maar je kan nog steeds van de andere optie gebruik maken als je dat liever hebt. Ik vind het jammer dat je vindt dat T-Mobile haar klanten niet serieus neemt.

Magische dekkingskaart :)
Goede vraag! We vragen inderdaad met regelmaat of je dekkingskaart wilt invullen als je problemen ondervindt met het netwerk. Naar aanleiding van de gemaakte melding gaat een netwerkspecialist de dekking controleren. Je krijgt dan ook persoonlijk een reactie over de uitkomst.

De meldingen worden verzameld en geven een beter inzicht waar de knelpunten zitten. De meldingen die via de netwerkradar app binnenkomen worden hier ook in meegenomen. Sinds kort is er ook een NetwerkRadar voor Android toestellen beschikbaar. Besef wel dat een zendmast niet zomaar geplaatst kan worden en dat er een tijd overheen gaat voor er een werkende zendmast staat.