Vraag

Dekking domburg

  • 2 juli 2013
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Beste t-mobile,

Ik zit inmiddels sinds afgelopen vrijdag zonder enig bereik en geen enkel internet. Ik heb hierover gebeld en er werd mij verteld dat ik de telefoon moest restarten of nieuwe sim kaart aangevraagd moest worden. Het was niet mogelijlk dat het ergens anders aan ligt. In mijn vriendengroep hebben alle mensen die t-mobile hebben geen bereik. Mensen van andere providers hebben nergens last van. Je hoort overal mensen klagen over t-mobile. Wat is er aan de hand? Wordt er compensatie gegeven? Of moet ik overstappen naar een andere provider?

Gaarne meer informatie hierover,want dit is onacceptabel!

2 reacties

Reputatie 2
Hier het zelfde probleem, ondanks nieuwe simkaart, uit en aanzetten, etc. geen netwerk of heel erg minimaal bereik met telkens uitvallen.
Inderdaad ook in de omgeving veel problemen.
Badge +12
@Signaal,

Welkom op het forum! :)
Vervelend dat je problemen ervaart met het T-Mobile netwerk :(
Heb je een volledige postcode voor ons?


@Berny1978,
Vervelend dat je problemen ervaart met de verbinding :(
Heb ook jij een volledige postcode voor ons?

Reageer