Beantwoord

Dekkingskaart accepteert geen postcode meer

• 8 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Je kunt op dit moment niet via de postcode de dekkingskaart raadplegen wel als je bv je woonplaats intypt.

Maar dus niet via de postcode, jammer genoeg.

Met vriendelijke groet,
Mari.
icon

Beste antwoord door Issam 23 oktober 2018, 12:04

Hey Marijoke,

Sorry voor mijn late reactie. Ik had dit topic al gelezen en contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat, maar geen reactie achtergelaten.

Onze collega's zijn er van op de hoogte en kunnen de situatie reproduceren. Ze gaan dit verder onderzoeken om de oorzaak ervan te achterhalen en uiteraard alles corrigeren. Bedankt voor het melden! Mocht je in de toekomst nog vragen, verzoeken of ideeën hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Mari,

Javascript geblokkeerd toevallig? Ik kan het probleem simuleren door in uBlockOrigin Javascript in en uit te schakelen.

Groet, Folkert
Reputatie 1
Hallo Folkert,

Folkert, bedankt voor uw reactie !!.

Wat er blokkeert weet ik niet want zo technisch ben ik niet.

Ik weet wel als ik onze postcode ingeef 5737** Lieshout, dan krijg ik Badplaats Scheveningen op mijn beeldscherm.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +18
Dit krijg ik in mijn Firefox browser in Windows 10:

Reputatie 1
Hallo Folkert,

Tot voor heel kort behoefde je alleen maar 5737GA in te geven en je kwam uit bij jou plaats en zelfs bijna bij je straat.

Volgens mij heeft T-Mobile dit aangepast en is alleen je postcode ingeven niet meer mogelijk.

Maar wederom bedankt voor uw reactie, Folkert.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +18
Jawel hoor Mari, bij mij werkt dat nog steeds. Als ik mijn postcode invoer staat het T-Mobile druppeltje ca. 100 meter van mijn huis.

Lijkt toch iets met jouw browser te zijn. Welke browser gebruik je en welk OS? (Windows/Mac/Linux)

Mvg, Folkert
Reputatie 1
Hallo Folkert,

Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd met alleen 5737GA in te geven en ik blijf uitkomen bij Badplaats Scheveningen.

Folkert, ik gebruik Windows 7

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Mari,

Oh wacht, nu heb ik het ook gevonden. Als ik 5737 invoer zie ik 5737 Lieshout in de lijst staan en als ik 5737GA zonder spatie tussen de cijfers en letters invoer en op Zoek klik kom ik ook in Scheveningen uit. Als ik 5737 GA (dus met spatie) opzoek kom ik op de Garderenseweg in Ermelo uit...

Bij 5737 zie ik alleen 5737 RV, CP en PV als postcode, lijkt wel of GA ontbreekt in de database.

Met vriendelijke groet, Folkert
Reputatie 1
Hallo Folkert,

Klopt Folkert, wel raar tot vorigenweek werkte het perfect !!!

Hopelijk leest ook iemand die belast is met de dekkingskaart dit en kan hij / zij dit oplossen ??.

Maar toch Folkert, wederom bedankt voor uw inspanning !!!.

Met vriendelijke groet,
Mari.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Marijoke,

Sorry voor mijn late reactie. Ik had dit topic al gelezen en contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat, maar geen reactie achtergelaten.

Onze collega's zijn er van op de hoogte en kunnen de situatie reproduceren. Ze gaan dit verder onderzoeken om de oorzaak ervan te achterhalen en uiteraard alles corrigeren. Bedankt voor het melden! Mocht je in de toekomst nog vragen, verzoeken of ideeën hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!
Reputatie 1
Hallo Issam,

Bedankt voor uw inspanning.

De dekkingskaart werkt nu ook weer door de postcode in te geven, zelfs door onze eigen postcode in te geven, krijgen wij nu het juiste raster overzicht.

Nogmaals dank en ook uw collega's van de ict technische dienst.

Met vriendelijke groet,
Mari.

Reageer