Vraag

Dekkingskaart klacht niet goed gekeurd door teveel voorbeelden


Ik ben al ruim 10 jaar klant bij T-mobile en heb al verschillende problemen meegemaakt. Vorig jaar was één van de ergste waarbij ik een groot netwerk probleem had zoals veel mensen. Ook dit jaar is het weer raak. Ik ben vaak niet te bereiken, de verbinding valt weg tijdens het bellen, ik kan niet uitbellen en het internet doet het slecht.

Om deze reden heb ik weer de dekkingskaart ingevuld op 15 november, hierbij heb ik aangegeven dat ik teruggebeld wil worden binnen 10 dagen. Dit is helaas niet gebeurd. Hierop heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen, maar moest ik zo lang wachten dat ik de hoorn er op heb gegooit en een klacht heb ingedient via de website. Ook hier werd niet op gereageerd. Daarop nog een paar keer gedaan, maar geen reactie tot vandaag.

Dit is echt krankzinnig!!!


Ik word vandaag gebeld door T-mobile dat mijn dekkingskaart niet is goed gekeurd, omdat ik teveel voorbeelden had gegeven van netwerkproblemen die niet allemaal bij mij thuis waren. Hierop heb ik gevraagd waarom ze dan niet alleen de voorbeelden uit mijn thuis situatie gebruikte (de locatie stond er immers bij), maar dit kon niet ze moesten allemaal bij dezelfde postcode zijn.


U snapt misschien wel dat ik hier een beetje gefrustreerd van word....


1. niet reageren binnen 10 dagen
2. niet reageren op klachten
3. De dekkingskaart niet goedkeuren, omdat er teveel voorbeelden van tijdstippen op staan waarbij er problemen werder ondervonden met het netwerk.

Dit is toch niet normaal?
Hebben nog meer mensen hier ervaring mee gehad???

2 reacties

Reputatie 7
@Str1ng
Ik heb het voor je nagekeken en ik zie alleen een netwerkklacht van 10 november staan. De reden dat er geen onderzoek gestart kon worden is omdat de postcode en de voorbeelden niet volledig waren. Normaal gesproken wordt er contact met je opgenomen voor aanvullende informatie. In jouw geval is je melding verkeerd doorgestuurd waardoor deze automatisch is gesloten. Dit had niet mogen gebeuren, mijn excuses hiervoor.

Naar aanleiding van je e-mail van 29 november heeft mijn collega van de klantenservice afgelopen zaterdag contact met je opgenomen en een nieuwe melding doorgestuurd. Om je klacht gerichter te kunnen laten onderzoeken wil ik je vragen om voorbeelden aan mij door te geven via een privébericht. Vermeld hierbij de datum, tijdstip en postcode. Ik voeg ze dan voor je toe. Binnen enkele werkdagen wordt er dan contact met je opgenomen door een Netwerk Specialist.
Reputatie 3
@ Str1ng:
Waar ervaar je deze problemen eigenlijk? 🙂

Reageer