dekkingskaart / netwerk


Reputatie 2
Hallo,

Ik merk dat ik een beetje geirriteerd raak. Persoonlijk vind ik dat ik genoeg betaal voor een abonnement, maar om dan ook nog een dekkingskaart in te moeten vullen vind ik een beetje ver gaan of de applicatie downloaden zodat je het via internet kan verzenden. Ik vind dat ik mag verwachten dat het gewoon goed werkt en niet wanneer ik 1 cm verschuif op de bank de verbinding wegvalt. Of zoals anderen een rits aan smsjes dat je gemiste oproepen hebt. Natuuurlijk kan er wel eens storing zijn, daar heb ik alle begrip voor. Maar niet zo vaak geen bereik.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
@Eefje77
Het T-Mobile Netwerk is en blijft in ontwikkeling en we begrijpen dat een storing of werkzaamheden voor ongemak kunnen zorgen. We proberen dit ook zoveel tot een minimum te beperken. Meer informatie over het netwerk lees je op deze pagina en in het topic [thread=122854]FAQ / Veelgestelde vragen over het netwerk[/thread].

Blijf je problemen houden met het netwerk dan willen we dit graag weten! Als je het formulier via de dekkingskaart in vult dan zal een Netwerk Specialist je klacht in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen krijg je hier een reactie op.