Beantwoord

Dekkingsklacht indienen lukt niet

  • 15 mei 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

ik ben onlangs verhuisd naar Hegelsom, tussen Horst en Venlo, en daar is de dekking ontzettend slecht. Telefoongesprekken werken via wifi (dus whatsapp of Messenger) wel goed, maar normaal bellen valt steeds weg, zowel binnen als buitenshuis.Ik wilde dit via de dekkingskaart aangeven, maar dit lukt niet, ik krijg een foutmelding om het later nog eens te proberen.
Toch is dit al langer een probleem op die locatie en vooral vervelend dat mijn werktelefoon ook T-Mobile als provider heeft en ik daardoor eigenlijk niet thuis werken omdat ik zo slecht bereik heb. graag zie ik enige verbetering anders ben ik genoodzaakt een andere provider te gaan kiezen met wel goed bereik en dat vind ik jammer, heb anders geen klagen over T-Mobile!
icon

Beste antwoord door Thalina 16 mei 2017, 09:58

Hoi Eucalypta,

Dat is inderdaad niet fijn! Je wilt thuis natuurlijk wel goed bereikbaar zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er gisterochtend rond 10:57 uur een dekkingsklacht is binnengekomen bij ons. Het is toch goed gegaan met invullen gelukkig! Een netwerkspecialist zal zo snel mogelijk naar jouw dekkingsklacht kijken en zal vervolgens contact met jou opnemen hierover. Hij zal je dan meer vertellen over de dekking op jouw locatie.

Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eucalypta,

Dat is inderdaad niet fijn! Je wilt thuis natuurlijk wel goed bereikbaar zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat er gisterochtend rond 10:57 uur een dekkingsklacht is binnengekomen bij ons. Het is toch goed gegaan met invullen gelukkig! Een netwerkspecialist zal zo snel mogelijk naar jouw dekkingsklacht kijken en zal vervolgens contact met jou opnemen hierover. Hij zal je dan meer vertellen over de dekking op jouw locatie.

Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer