Beantwoord

Direct naar voicemail iPhone 7

• 21 juni 2017
  • 5 reacties
  • 667 Bekeken

Iedereen die mij belt krijgt altijd mijn voicemail, de telefoon gaat bij dan niet. Als de beller daarna nog een keer belt gaat mijn telefoon wel over. Dit is erg irritant, hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juni 2017, 12:05

Hi BasvA,

Waarschijnlijk heb je de Niet storen functie aan. Dit kan je controleren door op je beginscherm vanaf onderaan je scherm naar boven te vegen. Je haalt dan het control center tevoorschijn. Hier moet het maan icoontje niet opgelicht zijn. Als deze wel aan staat dan krijg je geen oproepen binnen. Dus klik op het maan icoontje en zorg dat die uit staat.

Laat je even of het probleem dan is opgelost?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bas,

Wat vreemd zeg. Ervaar je dit probleem overal of op een specifieke locatie? Het kan zo zijn dat je minder dekking hebt op een locatie. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. 🙂
Ik heb het vanaf het begin van mijn abonnement, en eigenlijk altijd, ongeacht de locatie. Ik heb een ander toestel en zal kjken of het hiet ook het geval is. Mijn toestel is een nieuwe iphone7 dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt...
Reputatie 7
Badge +20
Hi BasvA,

Waarschijnlijk heb je de Niet storen functie aan. Dit kan je controleren door op je beginscherm vanaf onderaan je scherm naar boven te vegen. Je haalt dan het control center tevoorschijn. Hier moet het maan icoontje niet opgelicht zijn. Als deze wel aan staat dan krijg je geen oproepen binnen. Dus klik op het maan icoontje en zorg dat die uit staat.

Laat je even of het probleem dan is opgelost?
Haha - klopt!!!! En het is idd opgelost, dank!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bas,

Super dat het heeft gewerkt. Nu kun je weer zorgeloos gebruik maken van je iPhone 7! 😛

Reageer