Beantwoord

Dit nummer is niet in gebruik...

• 15 januari 2016
  • 11 reacties
  • 8031 Bekeken

Weet iemand hoe het komt dat bij alle nummers die ik bel ik de melding "dit nummer is niet in gebruik..." krijg te horen. Degene die mij probeert te bellen krijgen dit ook te horen.
Een aantal weken is mijn nummer geporteerd naar T-Mobile en sinds een paar dagen krijg ik deze melding.
Ik heb wel gewoon netwerk en internet werkt prima...
icon

Beste antwoord door Sam- 16 januari 2016, 15:02

Hallo Marco,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je dit probleem ervaart. Erg vreemd zeg.

Ik heb voor de zekerheid de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je over 15 minute je toestel opnieuw willen starten en het nogmaals willen proberen? Heb je jouw simkaart toevallig al in een ander toestel geprobeerd? Mocht je simkaart ook niet in een ander toestel werken dan gaan wij dit voor je doorzetten naar de technische afdeling. Zij hebben toegang tot de benodigde systemen en kunnen je sneller van een oplossing voorzien.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je al geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te proberen en kijken als dat helpt?

Groet,
Ja ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geplaatst, maar blijf de melding krijgen.
Overigens dank voor je snelle reactie
Reputatie 6
Badge +17
Is het wel mogelijk om naar 1244 te bellen?
Nee, probeer het net, maar krijg weer "het nummer dat u belt is niet in gebruik"
Reputatie 6
Badge +17
Nee, probeer het net, maar krijg weer "het nummer dat u belt is niet in gebruik"
Het kan zijn dat er technische problemen zijn. Je kunt het beste morgen even contact opnemen met de klantenservice.

Groet,
Ga ik ook even doen.
Bedankt voor de hulp
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Marco,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je dit probleem ervaart. Erg vreemd zeg.

Ik heb voor de zekerheid de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je over 15 minute je toestel opnieuw willen starten en het nogmaals willen proberen? Heb je jouw simkaart toevallig al in een ander toestel geprobeerd? Mocht je simkaart ook niet in een ander toestel werken dan gaan wij dit voor je doorzetten naar de technische afdeling. Zij hebben toegang tot de benodigde systemen en kunnen je sneller van een oplossing voorzien.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Ik kan al dagen niet gebeld worden wel zelf bellen internet etc maar als men mij belt hoor je deze telefoon is op dit moment niet bereikbaar!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi llyod75,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Bij elk nummer dat ik bel krijg ik de melding dit nummer is niet in gebruik.
Reputatie 7
Badge +20
@Valerietheunissen

Op dit moment is er een storing op het netwerk van KPN. Hierdoor kunnen deze problemen ontstaan. Je vindt in dit topic de laatste updates.

Aangezien dit een oud topic is gaat dit topic op slot.