Beantwoord

DNS Storing

• 1 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 1590 Bekeken

Reputatie 2
Graag meld ik hierbij dat er sinds ongeveer 1:15 (01-10-2017) een DNS storing lijkt te zijn. Zodra ik namelijk een alternatieve DNS invul laad alles weer snel en zoals het hoort. Uiteraard zie ik graag dat het z.s.m. opgelost wordt. Mochten er meer mensen last van hebben dan hoor ik dat graag.

Hieronder twee alternatieve DNS servers:
Google DNS
Primary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4

OpenDNS
Primary: 208.67.222.222
Secondary: 208.67.220.220

DNS.Watch
Primary: 84.200.69.80
Secondary: 84.200.70.40

(Ps. Ik vermoed dat ik 'm in verkeerde categorie heb geplaatst. Dit betreft namelijk een verstoring op het Thuisnetwerk - glasvezel)
icon

Beste antwoord door Sander 1 oktober 2017, 09:10

Hoi Henkdenkt!

Bedankt voor het melden. Er lijkt momenteel een landelijke storing op internet via DSL. Updates worden in het storingstopic geplaatst. Om het overzichtelijk te houden, wil ik iedereen naar het storingstopic verwijzen. Ik sluit dan ook dit topic. Mijn dank is groot, dat je dit alvast bij ons neerlegde, Henk!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Zelfde probleem
Zelfde probleem
Gewoon geen internet... krijg geen verbinding, iets met DNS idd
Zelfde probleem en geen enkele klantenservice te bereiken... 😞
Ik zit in Badhoevedorp, is dit landelijk?
Lijkt er wel op. Hier ook geen internet. Vanuit Nijmegen
@henkdenkt hartelijk dank voor de tip. Het werkt weer. 🙏🏼
Zelfde probleem in utrecht
Zelfde probleem in omgeving den bosch
Ik heb het ook via glasvezel in Elburg (NW Veluwe).

En bedankt voor de top tip! Nu kan ik dit in ieder geval posten 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Henkdenkt!

Bedankt voor het melden. Er lijkt momenteel een landelijke storing op internet via DSL. Updates worden in het storingstopic geplaatst. Om het overzichtelijk te houden, wil ik iedereen naar het storingstopic verwijzen. Ik sluit dan ook dit topic. Mijn dank is groot, dat je dit alvast bij ons neerlegde, Henk!