Beantwoord

Dropped Calls

  • 11 januari 2018
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Hi elke keer als ik mijn collega bel dan zijn de gesprekken vaak slecht te verstaan en/of valt de verbinding weg.
Vandaag 2x tussen 17:00 en 17:15. het betreft een gesprek naar een tele2 telefoon nummer.

Zou iemand even willen uitzoeken waarom de call gedropped is ?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 20 januari 2018, 16:51

Inmiddels contact gehad met de technische dienst van T-Mobile en geen fout kunnen vinden in het netwerk. ook een kruistest gedaan wat het probleem niet heeft verholpen. we gaan het nu uitzetten bij de andere provider wellicht dat die wel iets kunnen zien.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hidden.nld,

Gebeurt niet vaak dat ik jou een vraag zie stellen! Meestal help jij iemand anders, haha. :D

Uiteraard help ik je graag! Ik zou dit echter even door moeten zetten naar onze netwerkspecialisten, zodat zij het kunnen onderzoeken. Betreft het echt alleen dit specifieke nummer? Gaat het om zowel bellen als gebeld worden? Gebeurt dit op meerdere locaties of op één locatie? Ik zou graag drie momenten van je ontvangen waarop dit gebeurde, dus het tijdstip, de datum en met welk nummer gebeld was. Dit mag je mij in een privéberichtje toesturen.

Ik hoor van je!
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Jaimy,

Ja soms heb ook ik wat hulp nodig. 🙂 maar dan alleen omdat ik als klant geen toegang heb tot de systemen van de netwerk specialisten, anders had ik dat ook zelf gedaan :)

En ja het is eigenlijk alleen dat specifieke nummer maar alleen omdat mijn collega als enige Tele2 gebruikt. Het meeste bel ik natuurlijk met T-Mobile. verder is het niet locatie gebonden.

Ik ga even de gegevens voor je verzamelen en naar je toe sturen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hidden.nld,

Bedankt voor je privéberichtje! Zoals ik je al beloofd had, heb ik dit doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zij zullen het probleem onderzoeken en hopelijk een oplossing kunnen vinden! Laat je hier ook weten hoe het afloopt? 😃
Reputatie 7
Badge +10
Inmiddels contact gehad met de technische dienst van T-Mobile en geen fout kunnen vinden in het netwerk. ook een kruistest gedaan wat het probleem niet heeft verholpen. we gaan het nu uitzetten bij de andere provider wellicht dat die wel iets kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +19
Thanks voor je terugkoppeling! Jammer dat het probleem nog niet achterhaald is, maar natuurlijk wel positief dat de fout niet in het netwerk of in jouw simkaart/telefoon zit. Hopelijk kunnen ze het probleem bij de andere provider achterhalen! Ik duim mee. ;)

Laat je hier ook weten wat daaruit komt? Ik ben benieuwd!

Reageer