Foutieve mail uitgezonden door T-Mobile

• 21 februari 2018
  • 3 reacties
  • 1627 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19
  • Oud-medewerker
  • 4000 reacties
Hoi allemaal,

Wij krijgen meldingen binnen van klanten die een foutieve mail hebben ontvangen. Er lijkt inderdaad iets bij ons te zijn misgegaan. Excuses voor de verwarring!

De mail zal er ongeveer als volgt uitzien:

Heb je dit mailtje ook gekregen? Je hoeft dan niets te doen en mag de mail gewoon verwijderen!

Mocht je nog vragen hebben over de foutieve mail, stel ze dan gerust hieronder.

Update: Er is inmiddels gebleken dat een groep bestaande klanten per ongeluk een welkomste-mail heeft ontvangen die juist voor een groep nieuwe klanten bedoeld was. De eerste groep heeft inmiddels een excuusmail ontvangen!

3 reacties

Reputatie 2
Heb ook deze email ontvangen ,aangezien ik al mobiel ,televisie,internet en huistelefoon heb vond ik het raar om wederom een nieuw Contract te hebben afgesloten ?

Om problemen te voorkomen heb ik contact gekozen met U klantenservice , voordat je het weet ben je MAANDEN bezig problemen (rekeningen) te voorkomen.

Na geruime tijd ....waarschijnlijk hoop mensen de email met nieuw contract gekregen bleek het een fout te zijn ..

Hoe is dit gebeurd ? wie heeft de massa email verstuurd oid ?zou ik graag weten heb er een hoop tijd in gezet ,

Met vr gr
Reputatie 2
@David Zag dat er een reactie was op mijn bericht , en
Lees nu dat je het bericht "verplaats '" hebt , dat betekent dat je mijn vraag /reactie ook heb gelezen ..

Mag ik vragen waarom je dan niet gelijk een reactie/antwoord heb geplaatst ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kid Rock,

Onze excuses voor de verwarring rondom de e-mail! Dit is inderdaad een foutje vanuit ons geweest. Zoals je hierboven ook in de update kunt lezen, is per ongeluk een welkomste-mail verstuurd naar bestaande klanten. Inmiddels hebben deze klanten een excuuse-mail ontvangen! Hopelijk stelt dit je gerust. :)

Ik heb zojuist ook gereageerd op jouw bericht in dit topic!

Reageer