Vraag

Foutmeldinmg Internet/ MMS configuraties (BEN-simcard) - geen internet/ MMS

Hallo!

Ik heb sinds twee weken een SE Xperia Ray. En krijg hier geen internet op. De standaardconfiguraties kan hij niet verifiëren met de SIM-card. Bij handmatig instellen, zie je geen nieuwe ANP verschijnen. Telefoon al gereset. Via de helpdesk specifiefe configuraties toegezonden gekregen voor deze telefoon. Zelfde melding.

Ik heb een SIM-kaart die nog uit het BEN-tijdperk stamt, wellicht isdeze verouderd en is dit het probleem. Er wordt nu een nieuwe SIM-kaart gestuurd. Maar ergens op een oud forum onderwerp las ik zojuist dezelfde problemen. Er stond dat de nieuwe sim-card geen oplossing bracht. Opeens houdt de correspondenties op. Ik neem aan dat het probleem was opgelost. Weet iemand hoe?? 🙂 Hieronder de link naar het oude forum onderwerp, betreft vraag van Jazzie36!
LINK: https://forum.t-mobile.nl/op-mobiel-392/instellingen-internet-115997/index10.html

Alvast bedankt!

1 reactie

Nieuwe SIM-kaart geactiveerd en internet en MMS werkt zonder instellingen te hoeven aanpassen. Dus het lijkt erop dat de (BEN) SIM-kaart het probleem was.

Reageer