Beantwoord

Gebeld door een buitenlands nummer

Hallo, vannacht om half 3 werd ik gebeld door een lang onbekend nummer. Ik heb niet opgenomen maar ik was wel erg geschrokken. Heb toch mijn man wakker gemaakt en die ontdekte dat het een nummer was vanuit marokko. Daar wil ik melding van maken omdat ik mij ongerust maak dat ik ineens hoge kosten op de rekening krijg die niet van mij zijn. Ik ben 65 jaar en ik hoop dat ik zo anderen kan waarschuwen.
icon

Beste antwoord door Issam 17 april 2016, 14:48

Hi Astrid en Jacqjuhh,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat jullie die bij ons aankaarten. Ik zie dat Alexander jullie inmiddels van de juiste informatie heeft voorzien. Voor overige vragen of opmerkingen kan je terecht in dit topic.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Dit is een veel vaker voorkomend probleem tegenwoordig. Zo lang je alleen maar inkomend gebeld wordt en zeker niet terugbelt naar het nummer, dan is er niks aan te hand. Het doel van deze oproepen is hoogstwaarschijnlijk om je te laten terugbellen. Opnemen is niet zo erg zo lang je in Nederland bent, maar ik zou de oproepen gewoon laten gaan. En eventueel daarna het nummer blokkeren in je telefoontoestel, dan kan die in ieder geval niet meer bellen. Hoewel de kans bestaat dat er vanaf een ander nummer gebeld gaat worden.
Ik ben precies dezelfde tijd gebeld door dit nummer +212658616610 mensen niet opnemen dus en blokkeren!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Astrid en Jacqjuhh,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat jullie die bij ons aankaarten. Ik zie dat Alexander jullie inmiddels van de juiste informatie heeft voorzien. Voor overige vragen of opmerkingen kan je terecht in dit topic.

Dit topic gaat op slot.