Beantwoord

gebeld worden

• 24 juni 2019
  • 2 reacties
  • 535 Bekeken

As ik gebeld word dan gaat hij vaak maar 1x over. Ook zeggen mensen vaak dat mijn nummer niet in gebruik is of lijkt of mijn telefoon uit staat maar niet zo is? Ook krijg ik geen berichten dat ik dan gebeld ben. Maar mijn bereik is er wel althans dat staat er hahaha dus wat zou het probleem kunnen zijn
icon

Beste antwoord door Glassertje 25 juni 2019, 19:43

Hoi @bonita12 Welkom op het forum.

Heb je wel bereik op het moment dat het gebeurd? Dat weet je denk ik niet, omdat je het niet de hele dag in de gaten houd. Het klinkt wel een gevalletje geen bereik of er is iets mis met je telefoon.

Hoeveel streepjes heb je dan nog bereik op je telefoon als die maar 1x over gaat? En wat zeggen de mensen waarmee dat gebeurd, wat ze dan te horen krijgen?

Hoe oud is je simkaart? Misschien is daar iets mee mis. Kan je misschien testen met een andere sim of het dan ook gebeurd?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @bonita12 Welkom op het forum.

Heb je wel bereik op het moment dat het gebeurd? Dat weet je denk ik niet, omdat je het niet de hele dag in de gaten houd. Het klinkt wel een gevalletje geen bereik of er is iets mis met je telefoon.

Hoeveel streepjes heb je dan nog bereik op je telefoon als die maar 1x over gaat? En wat zeggen de mensen waarmee dat gebeurd, wat ze dan te horen krijgen?

Hoe oud is je simkaart? Misschien is daar iets mee mis. Kan je misschien testen met een andere sim of het dan ook gebeurd?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @bonita12

Begin voor de zekerheid met het uitschakelen van alle doorschakelingen door ##002# te "bellen".
Zorg dat de telefoon niet op "niet storen" staat.

Groet, Folkert

Reageer