Beantwoord

Gebeld worden vanuit Polen

• 15 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 348 Bekeken

Hallo, ik heb een vreemd probleem?

Ik kan naar Polen sms’n en bellen, maar Polen kan mij niet terugbellen of sms’n.

Nu heb ik mijn toestel (Huawei P20 Pro) teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat maakt niks uit.

Nu heb ik de simkaart in een nokia 6303I gestopt, en dan werkt alles?

Daarna de simkaart in een Samsung S9 met dualsim gefrommeld en noppes ik kan niet gebeld worden of een sms ontvangen vanuit Polen.

Huawei gebeld en deze hebben me enlkele oplossingen gegeven waaronder het netwerk resetten…...en weer noppes.

Om gek van te worden. 

Weet iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 oktober 2019, 10:46

Hallo@DeAardeIsPlat 

Je geeft aan dat je met de Nokia wel kan worden gebeld?

Maar wat ziet de andere partij dan of horen ze als je de sim in de huawei of Samsung steekt?

Wat ook kan zijn dat er in de T-mobile app misschien een blokkade actief is? Of je hebt een functie zoals niet storen aan staan?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Nou, leuk om te horen!

HET IS OPGELOST??

Na 5 dagen bellen resetten en mailen is het opgelost. Enige wat ik gedaan heb is mijn Voicemail aan gezet? Snap er geen houtum van maar het werkt.

Hallo Waqqas, Dat gaat prima 

Reputatie 6
Badge +5

Hallo @DeAardeIsPlat 

Je kunt wel gebeld worden uit Nederland?

Hallo Waqqas,

De andere partij krijgt een melding, nummer niet in gebruik? mijn gsm staat altijd aan.

In de T-Mobile winkel en via 1200 klantenservice hebben ze de gsm op blokkades gecontroleerd.

Stond allemaal goed?

Het probleem is dat ik verder niemand in het buitenland ken die mijn zou kunnen bellen om te kijken of dat wel lukt?

Reputatie 6
Badge +5

Hallo@DeAardeIsPlat 

Je geeft aan dat je met de Nokia wel kan worden gebeld?

Maar wat ziet de andere partij dan of horen ze als je de sim in de huawei of Samsung steekt?

Wat ook kan zijn dat er in de T-mobile app misschien een blokkade actief is? Of je hebt een functie zoals niet storen aan staan?

Reageer