Beantwoord

geen 3g

• 29 juli 2013
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Hallo,

Sinds gister heb ik al geen 3g verbinding . Telefoon al tig keren uit en aan gedaan en dit helpt niet . De batterij kan niet verwijderd worden omdat ik de nieuwste toestel van lg heb de optimus g . Wat moet ik nog meer doen ?
icon

Beste antwoord door Victor 30 juli 2013, 15:48

Hoi Patrick0513 :),

Je krijgt de nieuwe simkaart sowieso binnen, dat is niet meer te annuleren.
Het is toch aan te raden om de nieuwe simkaart te activeren en in je toestel te stoppen, aangezien deze alleen maar beter kan werken dan je oude (type) simkaart. Zo ben je er zeker van dat je optimaal gebruik kan maken van het datanetwerk van T-Mobile, dus (consistent) de hoogst haalbare snelheid op jouw locatie. Je kan de nieuwe simkaart hier activeren.

Je telefoonummer blijft hetzelfde. Je zal wel een andere pincode hebben, deze is echter gewoon via je telefoon te veranderen in de code die jij wilt, nadat je de nieuwe simkaart geactiveerd hebt.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vervelend dat je geen 3G connectie hebt :(
Kan je aangeven om welke locatie dit gaat?  (graag postcode)
Gisteren was ik in emmen , postcode weet ik niet .vandaag ben ikin heerenveen en leeuwarden geweest 8442 en 8935 maar heb nergens bereik via 3g
@Patrick0513

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Er is een grote kans dat je hierdoor geen 3G verbinding hebt. Ik stuur je daarom kosteloos een nieuwe simkaart toe 🙂!
Hallo, inmiddels is mn vriendje even met de telefoon bezig geweest en die heeft ontdekt dat de dataverkeerknop uit stond . 3G doet t dus inmiddels weer . Dank je ruben , maar betekend dat dan dat ik dan ook n ander nummer en pincode krijg ?
Reputatie 7
Hoi Patrick0513 :),

Je krijgt de nieuwe simkaart sowieso binnen, dat is niet meer te annuleren.
Het is toch aan te raden om de nieuwe simkaart te activeren en in je toestel te stoppen, aangezien deze alleen maar beter kan werken dan je oude (type) simkaart. Zo ben je er zeker van dat je optimaal gebruik kan maken van het datanetwerk van T-Mobile, dus (consistent) de hoogst haalbare snelheid op jouw locatie. Je kan de nieuwe simkaart hier activeren.

Je telefoonummer blijft hetzelfde. Je zal wel een andere pincode hebben, deze is echter gewoon via je telefoon te veranderen in de code die jij wilt, nadat je de nieuwe simkaart geactiveerd hebt.

Reageer