Vraag

Geen 3G netwerk; graag telefonisch contact!


Beste lezer,
ik heb een probleem met mijn 3G en denk te weten waar het aan ligt.
Maar kan het niet oplossen zonder jullie hulp.
Ik probeer al sinds vanmorgen iemand aan de lijn te krijgen via het menu van de betalingen maar het lukt me niet, krijg steeds een verwijzing naar de website en 1202.
1202, betaalservice, ligt eruit en ik beschik niet over internet om een betaling te doen (behalve op werk, maar dat is niet toegestaan en afgeschermd).

Ik hoop dat iemand mij kan bellen en helpen.
bedankt!

Kim

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Tinker*

Lukt het ook niet om 06 - 2400 1200 te bellen? 

Je kunt ook hier je probleem vertellen en vertellen wat je denkt wat het is. 
Dan helpen wij jou daar graag mee! 🙂

Ps. Het is niet handig om je adres gegevens erbij te zetten. Dit is openbaar en iedereen kan het dus zien.. 
Je kunt binnen 30 minuten het veranderen, dat raad ik je wel aan. 
Reputatie 4
@ Tinker*

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat er is geadviseerd om het toestel opnieuw op te starten. Er is namelijk geen blokkade actief die ervoor zorgt dat je geen gebruik kan maken van (3G) internet.

Laat maar even weten of het probleem is opgelost! Ik hoor graag van je! 😉

Reageer