Beantwoord

Geen 4G

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik heb geen 4G als mijn WiFi uitstaat.
Ik heb een Samsung Galaxy s5 plus
icon

Beste antwoord door Hajar 13 maart 2016, 09:53

Hi EMP,

Welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van mobiele data. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 4 maart een blokkade hebt geactiveerd op mobiele data. Dit is de reden waarom jij geen gebruik kan maken van internet als je niet op WiFi zit. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je jouw toestel even uitzet en over 15 minuten weer aanzet dan zou je weer verbinding moeten kunnen maken met internet.

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik wens je nog een fijne zondag toe! 😉

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Even een paar vraagjes:
- Staat mobiel internet ingeschakeld?
- Werkt het wel als je op 3G zit?
- Staan de APN instellingen goed? Die kun je hier vinden.

Groet,
Ik heb ook geen 3G. Helemaal niks.
De instellingen ben ik nagegaan maar werkt nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hi EMP,

Welkom op ons Forum!

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van mobiele data. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 4 maart een blokkade hebt geactiveerd op mobiele data. Dit is de reden waarom jij geen gebruik kan maken van internet als je niet op WiFi zit. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je jouw toestel even uitzet en over 15 minuten weer aanzet dan zou je weer verbinding moeten kunnen maken met internet.

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik wens je nog een fijne zondag toe! 😉
Ja het werkt nu weer! Bedankt. Fijne dag.
Reputatie 7
Badge +19
Super dat het weer werkt! 😃
Zou u bij mij ook eea willen nakijken. Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen op Lanzarote. Poging tot bellen verwijst naar TMOBILE.
Hoi robpot, welkom op het forum.

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag meermaals stelt op het forum. Je hebt je vraag al in dit topic gesteld. Zou je het de volgende keer op 1 bericht willen houden? Zo bewaren we het overzicht op het forum. ;)

Een T-Mobile medewerker kan de blokkade voor je opheffen. Er wordt doorgaans binnen 24 uur gereageerd.

Dit topic gaat op slot. Reactie kun je verwachten in bovenstaand topic.