Beantwoord

Geen 4G in Kortgene

  • 25 januari 2016
  • 9 reacties
  • 243 Bekeken

Beste,

Waarom kan ik in mijn woonplaats geen 4G krijgen, terwijl jullie vollop reclame maken van een volledig 4G dekking in heel Nederland.
icon

Beste antwoord door Amy 28 januari 2016, 17:02

Hey EllyS56,

Het klopt inderdaad dat het netwerk in Kortgene nog niet helemaal optimaal is. Goed dat jij hier ook een melding van maakt. Om in aanmerking te komen voor de coulance moet ik je vragen om een probleem te melden op de dekkingskaart. Je vind daar de knop 'Meld een probleem' onderaan het blokje waar je een adres in kunt vullen.

Een van onze netwerkcollega's pakken deze melding op en nemen het verder in onderzoek. Vervolgens nemen zij contact met je op om de situatie en een eventuele coulance te bespreken.

Hopelijk heb je zo genoeg informatie! Als wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb twee kleine vraagjes:
- Welk toestel gebruik je?
- Op welke postcode heb je slecht 4G bereik?

Groet,
Op sommige plekken is er inderdaad nog geen volledige 4g dekking
Reputatie 7
Badge +20
Hey EllyS56,

Welkom op ons Forum! :)

De 95% landelijke dekking is inderdaad afgerond, maar er kunnen nog bepaalde gebieden zijn waar het 4G-netwerk niet helemaal geoptimaliseerd is. In Kortgene kun je op de dekkingskaart ook zien dat er nog bepaalde vlekken zijn in de 4G-dekking. Heb je het alleen rond je eigen postcode en in Kortgene of ook in andere gebieden?

Heb je misschien een paar voorbeelden van postcodegebieden waar je geen 4G ervaart, want ondanks de vlekken in de dekking zou er wel 4G geactiveerd moeten zijn. Van welk toestel maak je op dit moment gebruik?

We horen het graag van je, want we willen natuurlijk iedereen van 4G gebruik laten maken! 🙂
Telefoon is Iphone 5S
Postcode is 4484 is mijn woonplaats en daar is totaal geen 4G, want dat is nog niet geinstalleerd en geactiveerd in Kortgene dat is mjn man al verteld door een andere medewerker van t-mobile op dit forum. Ik ben hier niet blij mee en wil graag een coulance voirstel van jullie ontvangen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey EllyS56,

Het klopt inderdaad dat het netwerk in Kortgene nog niet helemaal optimaal is. Goed dat jij hier ook een melding van maakt. Om in aanmerking te komen voor de coulance moet ik je vragen om een probleem te melden op de dekkingskaart. Je vind daar de knop 'Meld een probleem' onderaan het blokje waar je een adres in kunt vullen.

Een van onze netwerkcollega's pakken deze melding op en nemen het verder in onderzoek. Vervolgens nemen zij contact met je op om de situatie en een eventuele coulance te bespreken.

Hopelijk heb je zo genoeg informatie! Als wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag!
ik heb nu nog steeds geen antwoord gehad over mijn melding op de dekkingskaart, heb het probleem gemeld, maar tot op vandaag geen antwoord en nog steeds geen 4G in Kortgene. Ben het nu wel een beetje zat.
Reputatie 6
ik heb nu nog steeds geen antwoord gehad over mijn melding op de dekkingskaart, heb het probleem gemeld, maar tot op vandaag geen antwoord en nog steeds geen 4G in Kortgene. Ben het nu wel een beetje zat.

Hoi Elly,

Wat vervelend dat je nog steeds geen 4G hebt. De mast aan de Galgendijk in Kortgene is inderdaad nog niet geactiveerd met 4G. Wat hier de reden van is weet ik ook niet. Heb je helemaal niks vernomen van de netwerkspecialisten?

Ik zou in ieder geval een nieuwe klacht indienen via de kaart, zodat het wel onder de aandacht blijft. Hopelijk wordt de mast alsnog snel geactiveerd.
ik ben nu al bijna 2 maanden bezig met mijn klacht over geen 4G in de plaats waar ik woon, maar kom geen stap verder.
Ik wil nu net als jullie vorige maand bij mijn man hebben gedaan een coulance voorstel ivm het niet kunnen ontvangen van de 4G waarmee jullie reclame maken over de landelijke dekking in Nederland, want dat is dus niet het geval, anders hadden jullie mijn man ook niet het voorstel gedaan.

Ik heb ben nu lang genoeg van het kastje naar de muur gestuurd.:(
mijn man zijn gsm nummer is 06***, dan kun je checken wat voor voorstel hij heeft gekregen.

met vriendelijke groet
Elly
Reputatie 7
Badge +20
Hey Elly,

Excuses voor alle verwarring, maar er lijkt iets mis te zijn gegaan met het oppakken van je klacht. Ik heb deze gelijk voor je doorgezet en aangegeven dat je hier al een tijd mee loopt.

Aangezien je man hier al halverwege december melding van heeft gemaakt, kon ik niet gelijk dezelfde compensatie aanbieden. De netwerkspecialisten zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om te bespreken wat er mogelijk is en hoe de ontwikkelingen er voor staan.

Mocht je nog vragen hebben in de tussentijd, trek dan even aan de bel!

Reageer