Beantwoord

Geen 4G internet meer.. op mijn iphone 6s

• 21 december 2016
  • 7 reacties
  • 6017 Bekeken

Sinds 2 dagen heb ik geen 4G meer op mijn telefoon. Dinsdag ochtend/middag had ik nog 4G internet , en daarna kreeg ik een E teken.. Ik heb toen mijn telefoon aan en uit gezet en sindsdien kreeg ik alleen maar 3G internet op mijn telefoon.. Mijn telefoon software is up to date , meerdere keren uit en aan gezet en toch blijf ik 3G hebben.. Ik vraag me nou af wat er aan de hand is? Is het mogelijk of jullie iets kunnen resetten.. waardoor ik weer 4G krijg?
icon

Beste antwoord door KoenM 22 december 2016, 03:09

Hoi Rachel,

Welkom op het forum!

Heb je alleen thuis dit probleem of op meerdere plekken?

Je kunt eens proberen om je netwerkinstellingen te resetten:
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Start hierna je telefoon opnieuw op en je zult de nieuwe instellingen weer ontvangen. Wellicht is dit de oplossing.

Wanneer dit niet helpt, probeer dan of je simkaart ook in een ander toestel deze problemen geeft. Zo kunnen we uitsluiten of het probleem aan de simkaart ligt of aan de telefoon.

Let us know!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Hoi Rachel,

Welkom op het forum!

Heb je alleen thuis dit probleem of op meerdere plekken?

Je kunt eens proberen om je netwerkinstellingen te resetten:
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Start hierna je telefoon opnieuw op en je zult de nieuwe instellingen weer ontvangen. Wellicht is dit de oplossing.

Wanneer dit niet helpt, probeer dan of je simkaart ook in een ander toestel deze problemen geeft. Zo kunnen we uitsluiten of het probleem aan de simkaart ligt of aan de telefoon.

Let us know!
Ik heb de oplossing van de forum medewerker geprobeerd , maar het werkt nog steeds niet. Ik blijf maar 3G internet hebben , zijn er andere mogelijkheden ? Kunnen jullie misschien iets resetten?
Ik bedoel 4G werkt nog steeds niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rachelatisha,

Het is niet de bedoeling om een nieuw topic te starten hierover en dus verplaats ik je reacties naar je originele topic. Je geeft aan dat het herstellen van je netwerkinstellingen niet heeft geholpen. Heb je wellicht per ongeluk zelf je mobiele netwerk op 3G ingesteld? Controleer dit eens door te klikken op instellingen> mobiel netwerk>opties mobiele data> gesprekken en data en dan 4G selecteren. Heb je ook al je simkaart in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel zoals Koen aangeeft? Zo ja, wat was de uitkomst? Ervaar je dit probleem met 4G op één of meerdere locaties?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! 🙂
Ik heb dit probleem op meerdere locaties en heb echt alles geprobeerd! Het stond al op 4G , maar ik krijg nog steeds 3G internet..
Reputatie 6
Hoi Rachel,

Heb je ook al eens geprobeerd om je sim in een ander toestel te testen? Zo kunnen we namelijk zien of het aan je simkaart ligt of je toestel.
Natuurlijk moet datgene waarmee je de test uitvoert ook 4G geschikt zijn, bij kruistest zowel andere sim en ander toestel.:)

Reageer