Beantwoord

Geen 4g verbinding

  • 27 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 307 Bekeken

Hoi ik heb nu al een paar dagen geen 4g verbinding terwijl ik die normaal wel heb. Is er iets bekend over een storing hier in de buurt?
icon

Beste antwoord door Amy 4 november 2016, 11:53

Hey Agnas,

Snelheden tussen 15 en 30 Mbps zijn eigenlijk prima snelheden! Dit zijn 4G snelheden (met 3G haal je maximaal 15 Mbps). 120 Mbps is het uiterste maar in de praktijk zal je dit bijna nooit halen. Was de speedtest binnen of buiten? Het kan vaak voorkomen dat je snelheid binnen minder is door bijvoorbeeld isolatie van huizen of betonnen muren. :)

Op deze pagina vind je meer informatie over de internetsnelheden. Ik heb net ook op de dekkingskaart naar jouw locatie gekeken en ik zie dat het netwerk daar eigenlijk heel stabiel is. Merk je ook echt problemen met het netwerk? Is je internet wellicht onstabiel of vallen telefoongesprekken weg? Wanneer je echt problemen ervaart kun je via de dekkingskaart een melding maken. Een netwerkspecialist neemt dit vervolgens in onderzoek en neemt dan contact met je op om de situatie te bespreken. In dit topic vind je nog meer informatie voor als je netwerkproblemen hebt.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

12 reacties

Heb ik ook last van !!
Reputatie 5
Hoi @Aartsthijs goed dat je even contact zoekt! Op jouw woonlocatie is er geen storing met het 4G netwerk bekend. Heb je jouw toestel al eens herstart? Dat wil vaak helpen. Ervaar je dit probleem ook in andere plaatsten dan je woonplaats? Van welk toestel maak je gebruik? Staat de netwerkmodus wel op 4G / GSM/WCDMA/LTE ?

Hoi ben62, ontzettend vervelend dat je deze problemen ervaart. Ook in jouw regio hebben wij niet te maken met een storing. Zou je de vragen die ik aan @Aartsthijs stelde ook willen beantwoorden?
Ja die staat op 4 G in eke plaats hebbik er last van , iPhone 6 S
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ben,

Bedankt voor jouw reactie! Kun je verder wel gewoon goed bellen, gebeld worden en sms'en? Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel proberen, heb je dan wel 4G? En als je een andere simkaart in jouw toestel doet? Op die manier kunnen we kijken of het misschien aan de simkaart of het toestel ligt.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik heb netwerk opnieuw ingesteld het schijnt nu te werken want ik had het getest door WiFi uit zetten en toen werkte het afwachten dus
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ben,

Super fijn dat het gelukt is om het netwerk opnieuw in te stellen en het nu weer werkt! Mocht je nog vragen hebben over het netwerk dan vind je in dit topic ook nog uitgebreide informatie hierover.

Trek je aan de bel als wij nog wat voor je kunnen betekenen? :8
Bij mij hetzelfde het werkt nu weer!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Aartsthijs,

Bedankt voor het doorgeven en fijn dat het ook bij jou weer helemaal naar behoren werkt. Mocht je in de toekomst nog eens problemen met het netwerk hebben dan kun je het beste ook dit topic even doornemen. :)

Goed weekend!
Het is weer zover 15 min geleden viel mijn 4g weer weg...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aartsthuis,

Jammer dat het weer niet werkt. Ervaar je dit probleem constant en op dezelfde locatie? Ik zie dat je een dekkingsklacht hebt ingediend en deze zal in behandeling worden genomen door onze netwerkspecialisten. Zij zullen dit onderzoeken en je kan een telefonische terugkoppeling verwachten.

Houd je ons ook op de hoogte van de uitkomst?
Goedendag ,
Volgens app "SpeedTest " krijg ik de snelheid van 15mbs tot 30mbs?!
En mijn abonnement heeft tot 120mbs !??
Ik heb iPhone 6s !
Ik zie je reactie graag tegemoet ,
Mvg,
Mootje
Reputatie 7
Badge +15
Hey Agnas,

Snelheden tussen 15 en 30 Mbps zijn eigenlijk prima snelheden! Dit zijn 4G snelheden (met 3G haal je maximaal 15 Mbps). 120 Mbps is het uiterste maar in de praktijk zal je dit bijna nooit halen. Was de speedtest binnen of buiten? Het kan vaak voorkomen dat je snelheid binnen minder is door bijvoorbeeld isolatie van huizen of betonnen muren. :)

Op deze pagina vind je meer informatie over de internetsnelheden. Ik heb net ook op de dekkingskaart naar jouw locatie gekeken en ik zie dat het netwerk daar eigenlijk heel stabiel is. Merk je ook echt problemen met het netwerk? Is je internet wellicht onstabiel of vallen telefoongesprekken weg? Wanneer je echt problemen ervaart kun je via de dekkingskaart een melding maken. Een netwerkspecialist neemt dit vervolgens in onderzoek en neemt dan contact met je op om de situatie te bespreken. In dit topic vind je nog meer informatie voor als je netwerkproblemen hebt.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer