Beantwoord

Geen 4g wel H+

Ik heb een samsung s5 mini. Mijn man heeft een s5. Hij heeft wel 4g, maar bij mij blijft het E, H of H+. Ik krijg maar geen 4g terwijl we op hetzelfde adres wonen. Kan iemand me vertellen hoe ik aan 4g kom? Bedankt!
icon

Beste antwoord door XriccardoX 29 juni 2015, 23:00

Tip Als je simkaartnummer begint met 8931162111 dan heb je een oude simkaart, Je kan dan gratis een nieuwe afhalen bij de tmobile shop

test jou simkaart ook is in een andere toestel

kijk is bij settings vervolgens ga je naar meer netwerken, dan naar mobile netwerken, netwerk mode, dan zet je hem op Lte/Wcdma/Gsm auto connent

Als goed is moet hij naar 4G schakelen

Zo niet kijk dan of samsung s5 mini de laatste update heeft
settings, general vervolgens naar about device, druk dan op software updates vervolgens update now

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Tip Als je simkaartnummer begint met 8931162111 dan heb je een oude simkaart, Je kan dan gratis een nieuwe afhalen bij de tmobile shop

test jou simkaart ook is in een andere toestel

kijk is bij settings vervolgens ga je naar meer netwerken, dan naar mobile netwerken, netwerk mode, dan zet je hem op Lte/Wcdma/Gsm auto connent

Als goed is moet hij naar 4G schakelen

Zo niet kijk dan of samsung s5 mini de laatste update heeft
settings, general vervolgens naar about device, druk dan op software updates vervolgens update now
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Biancabocx,

Welkom op ons Forum! :)

Ik denk dat het met de tip van XriccardoX te maken heeft, het is namelijk een oude simkaart die in jouw toestel zit. Ik stuur je kosteloos een nieuwe toe, zodat je kunt kijken of het dan wel allemaal goed werkt!

Ik ben benieuwd naar je reactie en of het geholpen heeft!
Beste david,

Bedankt! Ik had idd gezien dat ik een oude simkaart had aan het nummer zoals xriccardox dit had laten weten. Ik wacht even op de nieuwe sim kaart en hoop dat het dan is opgelost! Bedankt voor het regelen van een nieuwe simkaart!
Hoi David,

Zojuist de nieuwe sim ontvangen.... en 4G doet het! Top!! Bedankt voor het oplossen!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Bianca,

Goed om te horen dat het nu werkt! :D

Haal je een beetje mooie snelheden?!
Nog geen idee! Overal waar ik internet gebruikte was er wifi ☺️. De snelheden moet ik nog checken, maar dat zal wel goed komen! Ben al blij dat ik 4g heb!

Reageer