Beantwoord

Geen 4G wel wifi

Ik kan sinds vanmiddag niet meer op m'n mobile internet . Wifi doet t prima. Mobiel uitgezet, gereset .. niets blijkt te werken. Kunnen jullie me helpen?
icon

Beste antwoord door Pascalle75 7 februari 2019, 18:35

Hoi David, ik heb alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb weer 4g! 😃

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Heb je al gekeken of je instellingen zoals de APN nog juist ingesteld staan? https://www.t-mobile.nl/toestelhulp
Apn instellingen staan oké.
Reputatie 3
Badge
Dan is het altijd handig om je sim eens in een ander toestel te proberen. Zo sluit je een toestelprobleem uit.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Pascalle,

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Ik heb alleen wat meer informatie nodig. Van welk toestel maak jij gebruik? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je dit op één specifieke locatie of op meerdere locaties? Werkte het voorheen wel goed? Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkades actief staan. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je!
Hoi Hajar,
Het werkte altijd prima. Nooit problemen gehad.
Ik gebruik een Xperia A2.
Als ik de netwerk instellingen reset doet alles t 3 minuten. Daarna niet meer. Vandaag niet in de gelegenheid om m'n sim in een ander toestel te proberen. Probleem doet zich voor op alle locaties.
Groet Pascalle
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pascalle,

Ben je wellicht ondertussen al in de gelegenheid geweest om de kruistest uit te voeren? Aangezien het op alle locaties gebeurt, lijkt het aan de simkaart of het toestel te liggen. Met de kruistest kunnen we dit achterhalen.

Ik hoor het graag van je!
Hoi David, ik heb alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb weer 4g! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pascalle,

Super om te lezen en mooi dat nu allemaal weer werkt! 😀

Als je onze hulp nog eens nodig hebt, je weet ons te vinden!

Reageer